حرکت بیت کوین به سمت کانال ۲۳ هزار دلار

بیت کوین با رشد کم‌تر از نیم درصد دوباره در مرز ورود به کانال ۲۳۰۰۰ دلار قرار گرفته است.

به گزارش اکونگار به نقل از اقتصادنیوز؛ بزرگ ترین ارز دیجیتال با رشد 2 دهم درصدی نسبت به دیروز در محدوده 22990 دلار معامله می شود. در مقیاس هفتگی رشد یک درصدی و در مقیاس ماهانه رشد 38 درصدی در این ارز دیده می شود.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته 21 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز 442 میلیارد دلار است.

شب گذشته قیمت بیت کوین رشد خوبی داشت و حتی تا نرخ 23400 دلار هم افزایش یافت، اما پس از آن دوباره قیمت به کانال 22000 دلار بازگشت.

چهارشنبه این هفته نرخ بهره جدید در آمریکا اعلام می شود که فعلا انتظارات بازار، کاهش شتاب افزایش نرخ بهره است. پیش بینی شده در این مرحله و مرحله بعد، نرخ بهره هر دفعه 25 صدم درصد افزایش داشته باشد و پس از آن هم افزایش نرخ بهره به پایان برسد که اگر تمام این پیش بینی ها درست باشد، تاثیر مثبت بر بازارهای مالی خواهد داشت.

نفوذ موقت اتریوم به کانال 1600 دلار

اتریوم هم امروز مثبت است اما تنها نیم درصد رشد کرده و هم اکنون با قیمت حدود 1580 دلار معامله می شود. اتریوم هم مثل بیت کوین، دیشب رشد قیمت خوبی داشت و تا حدود 1617 دلار بالا رفت. اما حالا حدود 30 دلار از آن قیمت فاصله گرفته است.

اتریوم در مقیاس هفتگی افت 3 درصدی داشته اما در مقیاس ماهانه وضعیت آن خوب است و 31 درصد رشد کرده است.

ارزش معاملات اتریوم در شبانه روز گذشته 7 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز عدد 193 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

رشد 450 درصدی یک آلت کوین در 30 روز

امروز تعداد نمادهای منفی در فهرست 50 ارز برتر بازار کم است. لئو با افت 3 درصدی بیشترین کاهش قیمت را دارد و تتا نتورک، بیت کوین کش و لئو هم یک درصد افت کرده اند. EOS هم با افت نیم درصدی، دیگر نماد منفی امروز است. مابقی آلت کوین ها امروز رشد کرده اند.

در فهرست نمادهای مثبت، آوالانچ با رشد 13 درصدی بیشترین افزایش قیمت را دارد. OKB هم 8 درصد رشد کرده و دسنترالند و تون کوین با با رشد 6 و 5 درصدی جزو نمادهای پربازده امروز هستند.

در مقیاس ماهانه شاهد رشدهای عالی در برخی نمادها هستیم. آپتوس با افزایش 450 درصدی، صدرنشین بازدهی ماهانه است. فانتوم هم طی یک ماه گذشته 130 درصد بازدهی داده که خریداران را با سود خوبی مواجه ساخته است. اکسی اینفینیتی و آوالانچ هم با رشد 80 درصدی طی یک ماه، جزو نمادهای پربازده بوده اند.

ارزش معاملات 10 درصد کاهش یافت

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با 7 دهم درصد رشد نسبت به دیروز به رقم 1.05 تریلیون دلار رسیده است. اما ارزش معاملات 10 درصد کاهش یافته و رقم 47 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

طی 24 ساعت گذشته ارزش معاملات دیفای 4 میلیارد دلار و ارزش معاملات استیبل کوین ها 43 میلیارد دلار بوده است.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان