همکاری با برندهای معتبر دنیا در دستور کار پاکشوما

مدیرکل اجرایی گروه پاکشوما گفت: توسعه و پیشرفت خودرا در همکاری با برندهای بزرگ دنیا می‌دانیم و این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش اکونگار به نقل از ال کا ایران؛ امیرعلی ابراهیمی، مدیرکل اجرایی گروه پاکشوما در مراسم ۴۹ سالگی پاکشوما در جمع خبرنگاران گفت: در صنعت لوازم خانگی جهان، برندهای بزرگ و قدیمی در حال توسعه کسب و کار خود هستند. دلیل این موضوع انطباق پذیری و سرعت تغییر این برندها کم بوده و همین مهم باعث شده که برخی از برندها از تکنولوژی دور مانده و توسط شرکت‌های بزرگ خریداری می‌شوند.

او افزود: به غیر از دو برند کره‌ای، حدود ۵ گروه بزرگ لوازم خانگی در حال فعالیت هستند که هر کدام حدود ۷ یا ۸ برند دارند.

ابراهیمی ادامه داد: اینکه گروه پاکشوما توانسته ۴۹ سال فعالیت مداوم و ادامه دار داشته باشد، نشان می‌دهد که پاکشوما با یک برنامه مدون در حال حرکت است. در شرایطی که بسیاری از برندهای لوازم خانگی از بازار حذف شدند.

مدیرکل اجرایی گروه پاکشوما تصریح کرد: در بسیاری از محصولات جایگاه خوبی در بازار لوازم خانگی داشته و در چند محصول ویژه، به عنوان لیدر بازار لوازم خانگی ایران شناخته می‌شویم.

او گفت: در حال حاضر خط تولید یخچال فریزر  پاکشوما، بزرگترین و پیشرفته‌ترین خط تولید کشور است. توسعه و پیشرفت خودرا در همکاری با برندهای بزرگ دنیا می‌دانیم و این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

ابراهیمی افزود: تفاوت گروه پاکشوما با سایر برندها در تعدد دفترها در کشورهای مختلف و البته افتتاح دو دفتر تحقیق و توسعه در کشور چین و شهر شانگهای است.

مدیرکل اجرایی گروه پاکشوما ادامه داد: در سال میلادی جدید با پاکشوما جدیدی آشنا خواهید شد. هدف ما این است که در ۵۰ سالگی برند پاکشوما، برای ۵۰ سال بعد برنامه‌ریزی کنیم. می‌خواهیم اعتماد مردم را بیشتر از گذشته جلب کنیم و به عبارتی هر مصرف کننده ایرانی بتواند تجربه یک‌بار استفاده از محصولات پاکشوما را داشته باشد.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد