عرضه لوازم خانگی با روکش چوب در هند

گروه گودرج از عرضه سری جدید لوازم خانگی خود با روکش چوبی در هند خبر داد که شامل یخچال فریزر و سیستم تهویه مطبوع می شود. این سری محصولات Godrej به خوبی تلفیق فناوری و زیبایی را نمایش می دهد.

به گزارش اکونگار به نقل از ال کا ایران؛ این سری از محصولات تازه وارد گودرج با عنوان Eon Vogue شناخته می شود که در لیست آن یخچال فریزرهای پیشرفته با روکش چوب بلوط و گردو موجود است و در دو ظرفیت 272 و 244 لیتر با قیمت های 27 تا 32 هزار روپیه عرضه می شوند. سیستم های تهویه مطبوع این مجموعه در سه رنگ سرو، ساج و ماهاگونی با ظرفیت 1.5 Tr در اختیار مشتریان قرار می گیرند که در محدوده قیمتی 35000-38000 روپیه قرار دارند.

کمال ناندی؛ مدیر بازرگانی و معاون اجرایی شرکت لوازم خانگی Godrej در این خصوص گفت: «با توجه به افزایش درآمدهای قابل تصرف و وام‌هایی که به راحتی قابل دسترسی هستند، میانگین سنی مالکیت خانه در حال کاهش است و گفته می‌شود اکنون به سی سالگی رسیده است.»

او ادامه داد: « مصرف‌کنندگان جوان هندی تلاش زیادی برای تعمیر خانه‌های خود انجام می‌دهند تا تمامی المان و عناصر دکوراسیون خانه با یکدیگر هارمونی داشته باشد، اما در مواردی مانند زیبایی‌شناسی لوازم خانگی با محدودیت مواجه هستند و در واقع این مجموعه با توجه به سلیقه قشر جوان جامعه طراحی و تلفیقی از هنر و تکنولوژی است.»

مدیر بازرگانی و معاون اجرایی شرکت لوازم خانگی Godrej افزود: «زیبایی شناسی امروز یک محرک کلیدی برای خرید است، با توجه به فلسفه لوازم خانگی Godrej، نوآوری بار دیگر به کمک این برند آمده و در اقدامی جالب، تهویه مطبوع و یخچال های فریزر های با الهام از طبیعت (سری Godrej Eon Vogue) تولید و معرفی شده اند.»

گروه گودرج در سال 1897 میلادی توسط برادران گودرج به نام‌های اردشیر و پیروجشا گودرج که از اعضای خانواده گودرج (از پارسیان هند) هستند، راه‌اندازی شد. این گروه در حوزه هایی مانند لوازم خانگی، املاک، نوشیدنی، مهندسی صنایع، کشاورزی و … فعالیت می کند.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد