۷پیشنهاد کانون‌های بازار سرمایه به رییس دولت چهاردهم

کانون‌های سهامداران سهام عدالت، نهادهای سرمایه‌گذاری و کارگزاران به نمایندگی از ۵۰ میلیون سهامدار حقیقی و حدود هزار نهاد مالی فعال در بازار سرمایه، هفت پیشنهاد مهم و راهبردی خود را به رییس جمهور آینده ارائه کردند.

به گزارش اکونگار کانون نهاد‌های‌سرمایه‌گذاری ایران، کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار و کانون سهامداران عدالت به نمایندگی از 50 میلیون سهامدار حقیقی و حدود 1000 نهاد مالی فعالِ بازار سرمایه در 7بند چالش‌های پیش‌رو دولت آینده را در رابطه با تولید و بازار سرمایه، اعلام و برخی پیشنهادات خود برای بهبود فضای کسب‌و‌کار و رشد و توسعه اقتصاد ایران را به نامزد های محترم ریاست جمهوری ارائه کردند.

وضعیت بورس در گرو سیاست‌های اقتصادی دولت چهاردهم/ کدام نامزد انتخاباتی ناجی بورس می‌شود؟

1- قیمت گذاری دستوری

2- حذف شکاف قابل توجه نرخ ارز نیمایی و بازار آزاد

3- تناسب سیاست های پولی و مالی

4- مطالبات شرکت های بورسی از دولت

5- ثبات مقررات و رویه ها و جلب اعتماد سرمایه‌گذاران

6- رفع ناترازی انرژی

7- عدم مداخل دولت در مدیریت شرکت ها

ضمناً 3 کانون آمادگی خود را برای برگزاری نشست تخصصی با نامزدهای محترم ریاست جمهوری و رئیس جمهور منتخب برای حل مشکلات و موانع مطروحه اعلام می‌نمایند.

امید داریم با همکاری کانون‌ها و همراهی دولت منتخب موجبات شکوفایی اقتصادی کشور و ارتقاء جایگاه بازار سرمایه به عنوان بستر اصلی سرمایه‌گذاری مولد فراهم آید.

3kanoonentekhabat-images-0

3kanoonentekhabat-images-1

3kanoonentekhabat-images-2

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد