نظارتی بر قنادی‌های آنلاین وجود ندارد

رئیس اتحادیه صنف دارندگان قنادی، شیرینی‌فروشی و کافه‌قنادی گفت: کسب و کار‌های آنلاین در بخش شیرینی‌پزی و کیک‌پزی به صورت کاملا مجزا و بدون نظارت اتحادیه قنادی در حال فعالیت هستند.

به گزارش اکونگار به نقل از ایلنا، علی بهره‌مند، رئیس اتحادیه صنف دارندگان قنادی، شیرینی‌فروشی و کافه‌قنادی گفت: کسب و کارهای آنلاین در بخش شیرینی‌پزی و کیک‌پزی به‌ صورت کاملا مجزا و بدون نظارت اتحادیه قنادی در حال فعالیت هستند و هیچگونه نظارتی در مورد این کسب و کارها صورت نمی‌گیرد. اغلب افراد به اسم شیرینی و کیک خانگی، وارد این  حوزه شده‌اند و نه از نظر بهداشت زیر نظر هستند و نه از نظر مالیات، مبلغی را پرداخت می‌کنند.

کاهش تقاضا؛ گریبان گیر صنف شیرینی فروشی/ ابطال حدود ۵۰۰ پروانه صنفی

بهره‌مند همچنین با بیان اینکه این کسب و کارها برای نیروهای زیر نظرشان هیچ بیمه‌ای نیز پرداخت نمی‌کنند، توصیه کرده که خریداران هوشیار باشند و از این کسب و کارها خرید خود را انجام ندهند به این دلیل که اگر مشکلی بابت خریدشان رخ دهد به‌ علت عدم نظارت اتحادیه، این کسب و کارها قابل پیگیری و شکایت نیستند. دولت باید برای این کسب و کارهای آنلاین تدابیری وضع کند تا فعالیت این افراد زیر نظر اتحادیه قنادی، وزارت بهداشت و اداره اماکن باشد.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد