اعتراض نماینده مجلس به میزان حقوق نمایندگان

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده کرمانشاه: میانگین حقوق ما ۲۴/۲۵ میلیون تومان بوده است. می‌توان جمع حقوق ما را پرینت گرفته و به مردم نشان بدهند.

به گزارش اکونگار به نقل از جماران؛ محمد رشیدی، عضو هیات رئیسه مجلس به جماران گفت: ما از دولت خواهش می‌کنیم که از اقتصاد دولتی و دستوری فاصله بگیرد و به اصل ۴۴ رویکرد مثبت داشته باشند و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری برای خارج شدن از اقتصاد دولتی و دستوری را در دستور کار خود قرار دهند.

او در خصوص اصلی‌ترین دغدغه مردم در طول چهار سال دوره یازدهم مجلس شورای اسلامیاظهار کرد: اصلی‌ترین دغدغه مردم معیشتی و اقتصادی است و در این راستا مجلس بسیار تلاش کرده است. همچون قانون رتبه‌بندی معلمان، همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، جوانی جمعیت و خانواده، جهش تولید مسکن و حقوق سربازان که سعی کردیم به نفع مردم تمام شود. اما باز هم فکر می‌کنم مردم اظهار رضایت کامل نسبت به عملکرد مجلس و دولت را ندارند و این را باید بپذیریم و برای جبران معیشتی مردم تلاش کنیم.

تورم در بازار باعث کوچک شدن سفره مردم شده است

نماینده کرمانشاه افزود: این تورمی را که در بازار شاهد هستیم، باعث شده است که سفره مردم کوچک شود. دولت باید ۶ دهک از جامعه را مورد هدف قرار دهد تا مکشلات معیشت آنان جبران شود و این امر قانون مجلس پیش بینی شده است که امیدواریم امسال این اتفاق بیفتد. ضمن اینکه ما معتقدیم با منابع و ظرفیتی که موجود است، دو برابر جمعیت فعلی نیز می‌تواند در کشور زندگی کنند، اما با برنامه ریزی و ایجاد زیرساخت‌های اقتصادی صحیح پیش می‌آید. ما از دولت خواهش می‌کنیم که از اقتصاد دولتی و دستوری فاصله بگیرند و به اصل ۴۴ رویکرد مثبت داشته باشند و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری برای خارج شدن از اقتصاد دولتی و دستوری را در دستور کار خود قرار دهند.

می‌توانند حقوق نمایندگان را پرینت بگیرند و به مردم نشان دهند

عضو هیات رییسه مجلس در خصوص میزان حقوق نمایندگان ادامه داد: میانگین حقوق ما ۲۴/۲۵ میلیون تومان بوده است. می‌توان جمع حقوق ما را پرینت گرفته و به مردم نشان بدهند. البته افزایش حقوق امسال کارمندان و کارگران، تورم را جبران نمی کند و باید از طرق دیگر مشکلات معیشت مردم جبران شود.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد