وعده کاهش ۱۵درصدی قیمت کنسرو ماهی برای ماه رمضان

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: با توجه به نزدیک شدن به ماه رمضان، قیمت کنسرو ماهی در بازار ۱۵ درصد و در میادین میوه و تره‌بار ۲۰ درصد کاهش می‌یابد.

به گزارش اکونگار، قیمت کنسرو ماهی در یک سال اخیر بیش از دو برابر شده است. در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ میانگین قیمت هر تن ماهی ۱۸۰گرمی خدود ۴۰هزار تومان بود که در اسفندماه ۱۴۰۲ میانگین قیمت کنسروماهی ۱۸۰گرمی به بیش از ۸۰هزار تومان رسیده است. 

از آنجایی که کنسرو ماهی یکی از خوراک‌های قشر متوسط جامعه به شمار می‌رود، روند افزایش شدید قیمت این محصول آن را از سبد خانوار حذف کرده است. 

به گزارش تسنیم، مسعود امرالهی مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی در خصوص کاهش قیمت کنسرو ماهی در بازار اظهار کرد: با توجه به در پیشرو بودن ماه رمضان و نیاز مردم به کنسرو ماهی، با هماهنگی صورت گرفته با انجمن صنایع کنسرو ایران و سازمان شیلات برای تأمین این محصول، مقرر شد تولیدکنندگان کنسرو ماهی را با ۱۵ درصد تخفیف به بازار عرضه کنند.

وی افزود: همچنین این محصول در سازمان میادین میوه و تره‌بار به دلیل عرضه مستقیم، با ۲۰ درصد تخفیف عرضه خواهد شد.

 

 

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد