نوروز با طعم کاهش خرید شیرینی

رئیس اتحادیه صنف دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی تهران با بیان اینکه در حال حاضر با کاهش خرید مواجه هستیم گفت: افزایش قیمتی در شیرینی ایام نوروز نخواهیم داشت.

به گزارش اکونگار به نقل از بازار؛ علی بهره‌مند، رئیس اتحادیه صنف دارندگان قنادی، شیرینی و کافه قنادی تهران گفت: در حال حاضر ثبات قیمتی در بازار شیرینی برای ایام نوروز داریم و قیمت دستوری از طرف اتحادیه نداریم ولی افزایش قیمت شیرینی برای ایام نوروز نخواهیم داشت.

او گفت: اگر با همین شرایط باشیم و هیچگونه افزایش در خصوص مواد اولیه در بحث شیرینی نداشته باشیم قیمت ها ثبات خواهد داشت و قیمت ها را خود واحدهای صنفی براساس عرضه و تقاضا ارائه خواهند کرد.

بهره‌مند بیان کرد: در حال حاضر ما با کاهش خرید شیرینی مواجه هستیم و امروز به این موضوع توجه نمی شود چرا که اولویت نخست خانوارها چیزهای دیگر است.

رئیس اتحادیه صنف دارندگان قنادی، شیرینی و کافه قنادی تهران گفت: متاسفانه امروز هم برخی از نانوایان اقدام به پخت شیرینی می کنند و هیچ نظارتی و برخوردی بر این واحدها نیست و فروش شان در فروشگاه های عرضه نان های فانتزی که مجوزی از ما ندارند تولید و عرضه می کنند.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد