مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری ایران در گفت‌وگو با«اکونگار»:

سرانه مصرف عسل هر ایرانی در سال چقدر است؟

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری ایران گفت: تمامی منافع برندی که تاسیس کرده ایم به طور مستقیم بر جامعه زنبورداری کشور اثر خواهد گذاشت.

به گزارش "اکونگار" برند اکسیر با مالکیت و سرمایه گذاری صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور و با هدف ایجاد زمینه و تسهیل دسترسی شبکه‌های تعاونی‌ها و اتحادیه‌های زنبورداری به بازار مصرف طراحی و به کار گرفته شده است.

انرژی ارزان قیمت و نیروی کار ماهر مزیت تولید در ایران است

این برند تلاش می‌نماید تا با کاهش سطح واسطه گری، ارزش افزوده واقعی تولید محصولات زنبورداری ایران را به تولیدکنندگان آن از یک طرف و دسترسی مصرف کنندگان به محصولات طبیعی و سالم با قیمت مناسب را فراهم آورد.

امیر معین، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری ایران در گفت‌وگو با "اکونگار" گفت: با توجه به عسل‌های تقلبی که در بازار وجود داشت ما احساس کردیم باید یک برند معتبر و مرجع وجود داشته باشد که مردم با اطمینان از آن خرید کنند. تمامی منافع آن هم به طور مستقیم بر جامعه زنبورداری کشور اثر خواهد گذاشت.

او همچنین اضافه کرد: با توجه به پتانسیل‌های داخل کشور پس از چین و ترکیه ایران سومین تولیدکننده بزرگ عسل در دنیا است. سرانه مصرف به ازای هر ایرانی نیز یک کیلوگرم در سال محاسبه شده است.

 

 

 

 

دیدگاه
آخرین اخبار