هاب منطقه ای تجارت الکترونیک در یزد ایجاد می شود

معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست در دیدار با استاندار یزد از آمادگی شرکت ملی پست برای راه اندازی هاب منطقه ای تجارت الکترونیک در استان یزد خبر داد.

به گزارش اکونگار به نقل از شرکت ملی پست؛ در جریان سفر مدیرعامل شرکت ملی پست به استان یزد، لیائی با مهران فاطمی، استاندار این استان دیدار کرد.

معاون وزیر ارتباطات در این دیدار به ظرفیت های موجود در سطح استان یزد در راستای ارائه خدمات پستی به همشهریان در این استان اشاره کرد و گفت: شرکت ملی پست آمادگی دارد با  همکاری و همراهی مدیران ارشد استانی و حمایت های استاندار، هاب منطقه ای تجارت الکترونیک را  در پست یزد راه اندازی کند.

مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به برنامه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای  توسعه زیرساخت های ارتباطی در استان یزد، گفت: شرکت ملی پست با حمایت از کسب و کارهای نوین در بستر فناوری اطلاعات و توسعه تجارت الکترونیک در راستای ارتقای اقتصادی نقش مهمی ایفا می کند.

در ادامه مهران فاطمی، استاندار یزد با اشاره به قدمت شبکه پستی کشور و تاثیرگذاری تاریخی پست در  جامعه، از اقدامات شرکت ملی پست در استان حمایت کرد.

بازدید از ادارات پست شهرستان های اشکذر، میبد، اردکان و دیدار با سیدجلیل میر محمدی؛ نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با هدف تصمیمات لازم برای رفع نیازهای زیرساختی پست میبد در راستای  بهبود کیفیت خدمات پستی از دیگر برنامه های سفر مدیرعامل به استان یزد بود.

در این سفر پارساییان؛ معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، محمدرضا پاکدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، حمیدرضا آقاجانی سرپرست پست استان یزد مدیرعامل شرکت ملی پست را همراهی کردند.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان