تاریخچه ۶۰ سال فعالیت تیپاکس منتشر شد

تیپاکس اولین شرکت ارائه‌دهنده خدمات حمل‌ونقل و پستی خصوصی کشور است که از سال ۱۳۳۹ با مدیریت محمدعلی فاخر و در منطقه ناصرخسرو تهران تاسیس شد. تیپاکس از ابتدای کار خود سعی بر متمایز بودن در ارائه خدمات ارسال بسته داشت؛ به‌همین منظور با ارائه خدمات ارسال پلاک به پلاک کالا توانست تا بخشی از سختی ارسال بسته را برای مشتریان خود تسهیل کند.

به گزارش اکونگار و به نقل از اکوایران، تیپاکس اولین شرکت ارائه‌دهنده خدمات حمل‌ونقل و پستی خصوصی کشور است که از سال 1339 با مدیریت محمدعلی فاخر و در منطقه ناصرخسرو تهران تاسیس شد.

تیپاکس از ابتدای کار خود سعی بر متمایز بودن در ارائه خدمات ارسال بسته داشت؛ به‌همین منظور با ارائه خدمات ارسال پلاک به پلاک کالا توانست تا بخشی از سختی ارسال بسته را برای مشتریان خود تسهیل کند.

در حاشیه 63 سالگی تیپاکس، مصاحبه‌ای با امیرحسین فاخر، قائم مقام مدیر عامل تیپاکس داشتیم. امیرحسین فاخر در رابطه با این روز گفت: تیپاکس کوریری با شعار دقت، امانت و سرعت است که در طول سال‌های فعالیت خود به پشتوانه اعتماد مردم رو به جلو حرکت کرده است.

او افزود: تیپاکس حیات و پیشرفت خود را مدیون تدابیر و زحمات بی‌حد مادرم، سرکار خانم اشرف فاخر در سال‌های مدیریت ایشان است.

امروز تیپاکس بیش از 1050 نمایندگی در سطح کشور داشته و حتی در شهرهای کوچک با جمعیت زیر 3000 نفر نیز با اعطای نمایندگی، خدمت‌رسان هموطنان خود است.

ارائه خدمات متنوعی همچون بسته‌بندی، جبران خسارت، رهگیری آنلاین بسته و لاکر هوشمند در کنار سرویس‌های ارسال بین‌شهری، درون‌شهری، تی‌بار، بین‌الملل و ... باعث شده تا مشتریان خانگی و کسب‌وکارها به شکلی ساده و مطمئن بسته‌های خود را با تیپاکس ارسال کنند.

تیپاکس با معرفی پلتفرم ای‌تیپاکس برای صاحبین کسب‌وکارها، اپلیکیشن مای‌تیپاکس برای عموم مشتریان و اپلیکیشن مای‌تیپاکس بازار برای کسبه بازار بزرگ تهران توانسته است تا امر ثبت سفارش و ارسال بسته را تسریع و تسهیل کند.

امسال تیپاکس طی اقدامی جذاب، از کتاب "آسمان سقف ندارد" رونمایی کرد. این کتاب تاریخچه 60 ساله یک شرکت خصوصی در زمینه پست و لجستیک است که برای اولین‌بار برای عموم منتشر شده است.

تمامی علاقمندان به مطالعه حوادث تاریخی در حوزه لجستیک و همچنین افرادی که به‌تازگی کسب‌وکار خود را آغاز کرده‌اند می‌توانند ازتجربیات عنوان شده در این کتاب برای پیشرفت در حوزه کاری خود استفاده کنند و در برابر ناملایمات و سختی‌های مسیر کاری خود ناامید نشوند.

ما نیز مطالعه این کتاب را به تمامی علاقمندان به آشنایی با تاریخچه فعالیت یک شرکت موفق 63 ساله پیشنهاد می‌دهیم.

برای مطالعه و دانلود کتاب "آسمان سقف ندارد" روی لینک زیر کلیک کنید.

کتاب تیپاکس

 

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
آخرین اخبار
پربازدیدترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان