طناب‌کشی قدرت وزارتخانه‌های کار و اقتصاد در هلدینگ خلیج‌فارس

گویا مدیرعامل سابق تاپیکو در تلاش بوده تا در روز تودیع خود، وعده اش به وزارت اقتصاد در خصوص معرفی علی عسکری از سوی این وزارتخانه به عنوان نماینده تاپیکو در هیات مدیره هلدینگ خلیج فارس را در آخرین حضورش در جلسه هیات مدیره تاپیکو مصوب کند که بدلیل مخالفت برخی از اعضا این امر محقق نمی‌شود.

به گزارش اکونگار به نقل از گزارش خبر؛ گویا مدیرعامل سابق تاپیکو در تلاش بوده تا در روز تودیع خود، وعده اش به وزارت اقتصاد در خصوص معرفی علی عسکری از سوی این وزارتخانه به عنوان نماینده تاپیکو در هیات مدیره هلدینگ خلیج فارس را در آخرین حضورش در جلسه هیات مدیره تاپیکو مصوب کند که بدلیل مخالفت برخی از اعضا این امر محقق نمی‌شود!

ازسویی شنیده می‌شود وزیرکار زیربار قول اسم‌خانی به وزارت اقتصاد مبنی بر معرفی فرد مورد نظر آنان (علی عسگری) در سیت (صندلی) خود در هلدینگ خلیج فارس نرفته و در تلاش است تا فرد مورد نظر خود را معرفی کند!

هر چند که این بازی یک برنده بیشتر ندارد و آن وزارت اقتصاد است چراکه می‌تواند درخواست مجمع مجدد کند و ۲صندلی خود را مجددا در اختیار بگیرد، اما باید دید در این مدت کوتاه باقیمانده تا معرفی اعضای حقیقی هلدینگ خلیج فارس، بالاخره این اتفاقات چه سرنوشتی را برای این هلدینگ رقم خواهد زد!

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان