اعلام عملکرد ماهانه «شگویا»

میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی شهید تندگویان در پنجمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی بود.

به گزارش اکونگار و به نقل از بورس نیوز، شرکت پتروشیمی شهید تندگویان با سرمایه ثبت شده ۲ هزار و ۳۹۵ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۳۷ هزار و ۲۳۰ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری نشان داد که به ثبات درآمدی رسیده است.

 

میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی شهید تندگویان در پنجمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی بود، این شرکت پتروشیمی از فروش محصولات خود به درآمد ۲ هزار و ۱۸۵ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با کاهش ۷ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۱۳ همراه بود، همچنین این پتروشیمی میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۵ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۳۲ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

 

بیشترین درآمدزایی که شرکت پتروشیمی شهید تندگویان از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به «گرید بطری» با یک هزار و ۴۴ میلیارد تومان بود درآمدی که "شگویا" از فروش این محصول در مردادماه به دست آورد برابر با ۴۸ درصد از درآمد ماهانه بود. پس از «گرید بطری» پرفروش‌ترین محصول این شرکت «گرید الیاف» بود که یک هزار و ۲۱ میلیارد تومان کسب درآمد، اختلاف بسیار کمی با «گرید بطری» داشته است. همچنین شرکت پتروشیمی شهید تندگویان در ماه جاری از «نخ POY» هم کسب درآمد کرد که ۵ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داده است.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان