پترول به مجمع می‌ رود

نماد پترول در پایان روز معاملاتی امروز بسته شده و این نماد به استقبال مجمع روز دوشنبه ۱۳ شهریور می‌رود.

به گزارش اکونگار و به نقل از شهر بورس، سهام شرکت گروه سرمایه گذاری و توسعه پتروشیمی خلیج فارس از زیرمجموعه‌های هولدینگ خلیج فارس با نماد پترول امروز آخرین روز معاملاتی خود را سپری می‌کند و در پایان زمان معاملاتی امروز این نماد متوقف خواهد شد.

مجمع نماد پترول روز دوشنبه ۱۳ شهریور برگزار خواهد شد و گزارشات و برنامه‌های این شرکت نشان می‌دهد که شرایط این نماد در مجمع هم خوب خواهد بود و خبرهای خوشی را به سهامدارانش خواهد داد.

حجم معاملات پترول بالای ۱۱۳ میلیون سهم بوده است.

این شرکت در اطلاعیه‌ای از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت کرده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت 09:00 روز دوشنبه مورخ 1402/06/13 در شهر تهران به آدرس تهران جنب درب غربی استادیوم آزادی سالن همایش بین المللی هتل المپیک برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

در این مجمع استماع گزارش هیئت‌ مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به 1402/02/31، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره انجام خواهد شد.

کلیه سهامداران وکلا یا نمایندگان قانونی آنان می‌توانند به منظور اخذ برگ حضور درجلسه از ساعت 8 صبح روز دوشنبه مورخ 1402/06/13 به محل برگزاری مجمع با ارئه مدارک شناسایی معتبر مراجعه نمایند.

 

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان