معرفی ترین‌های نهمین جشنواره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی

در نهمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی شرکت پتروشیمی مارون، پتروشیمی نوری و شرکت صنایع پمپیران برنده تندیس بلورین شدند.

به گزارش اکونگار به نقل از نفت ما؛ نهمین جشنواره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی با شعار دانش محوری، سرآمدی، توسعه پایدار و با حضور 39 شرکت امروز 7 اسفند ماه در مرکز همای های کوشک شرکت ملی نفت ایران و با حضور مدیران ارشد وزارت نفت و شرکت ملی صنایع پتروشیمی و نیز مدیران عامل هلدینگ ها و شرکت های پتروشیمی برگزار شد.

علی محمد بساق زاده رئیس شورای سیاست گذاری جایزه تعالی صنعت پتروشیمی در این آیین گفت: برگزاری این جوایز و استفاده از مدل های علمی روز دنیا، خطوط راهنمایی برای سازمان ها ایجاد می کنند تا پیشرفت ها و عملکرد خود را در زمینه کیفیت و سرآمدی سازمانی اندازه گیری کنند.

مجید دفتری مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی هم با تاکید بر اینکه ۹۸درصد کاتالیست ها در این صنعت در داخل کشور تولید می‌شود، گفت: یکی از موفقیت های دولت سیزدهم، دیپلماسی فناوری است و با صادرات انواع کاتالیست و آغاز مذاکرات برای اهدای لایسنس به دیپلماسی موفق نایل شدیم.

هادی شایق دبیر جایزه تعالی صنعت پتروشیمی به نقاط قوت فعالان صنعت پتروشیمی در حوزه "خلق ارزش پایدار" بر همکاری خوب شرکت ها با دبیرخانه نهمین جایزه تعالی صنعت پتروشیمی تاکید کرد و گفت: شرکت های صنعت پتروشیمی لازم است توجه بیشتری به حوزه برداشت ذینفعان نیز داشته باشند. وی افزود: در نهمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی 39 شرکت، شامل 33 شرکت پتروشیمی، چهار طرح و پروژه در حال ساخت با مدل CPM3 و دو پیمانکار، تامین کنننده و سازنده، بر اساس ویرایش 2020 مدل EFQM و مدل CPM3 ارزیابی شدند.

مرتضی شاهمیرزایی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تأکید بر اینکه تکمیل زنجیره ارزش و بومی‌سازی صنعت پتروشیمی با اراده شرکت‌های پتروشیمی و میدان دادن به متخصصان داخلی سهل می‌شود، گفت: شرکت‌های پتروشیمی در زمینه توسعه دیپلماسی انرژی باید ارتباطات خارجی خود را افزایش دهند تا ضمن گسترش بازارهای هدف، دانش‌های لازم را برای خودکفایی به کشور منتقل کنند.

ترین های نهمین جشنواره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی

برندگان تندیس بلورین

در نهمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی شرکت پتروشیمی مارون، پتروشیمی نوری و شرکت صنایع پمپیران برنده تندیس بلورین شدند.

شرکتهای 5 ستاره نهمین جایزه تعالی صنعت پتروشیمی

شرکت‌های پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی اروند و پتروشیمی بندر امام، پتروسازه مبین، فاتح صنعت، مبین انرژی خلیج فارس، فجر انرژی خلیج فارس، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی تبریز، پتروشیمی کاویان، تقدیرنامه ٥ ستاره همایش را کسب کردند.

شرکتهای 4 ستاره نهمین جایزه تعالی صنعت پتروشیمی

شرکت‌های مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی، پتروشیمی مهر، پتروشیمی کارون، شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس، شرکت پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی لرستان،پتروشیمی خوزستان و پتروشیمی لاله تقدیرنامه چهار ستاره گرفتند.

شرکتهای 3 ستاره نهمین جایزه تعالی صنعت پتروشیمی

در این آیین، تقدیرنامه سه ستاره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی به شرکت‌های صنایع پلیمر گچساران،پتروشیمی مارون،سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، شرکت پتروشیمی ایلام و پتروشیمی مهاباد تعلق گرفت.

شرکتهای 2 ستاره نهمین جایزه تعالی صنعت پتروشیمی

تقدیرنامه دو ستاره این همایش نیز به شرکت مخازن سبزپتروشیمی عسلویه ، شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه ، شرکت پتروشیمی پلیمر کرمانشاه و پتروشیمی کردستان و نیز شرکت صنایع پتروشیمی تخت جمشید رسید.

شرکتهای برنده جایزه تعهد تعالی

بر اساس این گزارش ، جایزه تعهد به تعالی نیز به شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی، شرکت پتروشیمی پلی نار، پتروشیمی لردگان، پتروشیمی پارس گلایکول، پتروشیمی مسجد سلیمان و پتروشیمی میاندوآب تعلق گرفت.

برندگان جوایز صحه گذاری/رفع موانع تولید پایدار/برترین تیم تعالی

پتروشیمی خراسان و پتروشیمی غدیر نیز جایزه صحه گذاری را دریافت کردند. برترین اقدام برای رفع موانع تولید پایدار نیز به شرکت پژوهش و فناوری بابت تدوین دانش فنی و تولید صنعتی کاتالیست روپک رسید.

پتروشمیی کاویان نیز به عنوان برترین تیم تعالی معرفی شد.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان