شهرآفتاب میزبان بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت

در بازدید رییس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران از مرکز نمایشگاه‌های شهرآفتاب بر استفاده کامل از ظرفیت‌های این مرکز بین‌المللی برای برگزاری با کیفیت نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت تاکید شد.

به گزارش اکونگار به نقل از نفت ما؛ غلامرضا جمالی، رییس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران از مجموعه شهر آفتاب بازدید کرد.

پس از امضای تفاهمنامه همکاری برگزاری بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی مابین شرکت ملی نفت ایران و شرکت نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب، که بر اساس آن بیست و هفتمین دوره این رویداد، اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در شهرآفتاب برگزار خواهد شد، امروز ظرفیت‌های این مجموعه بررسی شد.

«غلامرضا جمالی»، رییس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران و «عباس تقدسی نژاد»، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب در این دیدار ضمن بازدید از امکانات، سالن‌ها و تجهیزات این مجموعه، بر برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت در شهرآفتاب تأکید کردند.

نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت مهم‌ترین رویداد نمایشگاهی ایران است که بیشترین مشارکت‌کننده داخلی و خارجی را در سال‌های گذشته داشته است و بر اساس تصمیم شورای سیاست‌گذاری این رویداد که با حضور مدیران ارشد صنعت نفت و مدیران شرکت‌های اکتشاف و تولید، سازندگان کالا و تجهیزات، انجمن‌ها و بخش‌های مرتبط با صنعت نفت برگزار می‌شود در دوره بیست‌وهفتم در شهرآفتاب برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ پیش ثبت‌نام بیست‌وهفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به‌زودی آغاز خواهد شد.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
آخرین اخبار
پربازدیدترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان