انعقاد تفاهم نامه همکاری پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه و بانک شهر

تفاهم نامه همکاری پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه و بانک شهر در اخرین روز از نمایشگاه ایران پتروکم جزیره کیش امضا شد.

به گزارش اکونگار به نقل از نفت ما؛ این تفاهم نامه همکاری که با حضور  مهرداد مظفری مدیرعامل پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه و یاری فرد عضو هیئت مدیره بانک شهر و مهندس معاضدی معاون برنامه ریزی و توسعه اقتصادی هلدینگ پتروفرهنگ با هدف تامین مالی،  ایجاد صندوق مشترک، خدمات نوین بانکی، تسهیلات و خدمات ارزی به امضا رسید

پیش از این نیز طی همکاری صورت گرفته پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه و بانک شهر، این بانک تامین مالی بالغ بر 17,500 میلیارد ریال برای این پتروشیمی فراهم نموده بود.

همچنین در نشستی دیگر با حضور مدیرعامل پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه و مدیران ارشد بانک صادرات ایران، در راستای توسعه همکاری های قبلی، مقدمات تنظیم تفاهم نامه‌ای دیگر باهدف تامین مالی و ارائه خدمات ارزی برای این شرکت فراهم شد تا در آینده نزدیک این مهم نیز عملیاتی شود.

در آخرین روز از نمایشگاه ایران پتروکم  معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیر عامل پترول، مدیران ارشد پتروشیمی های بندر امام، نفت و گاز پارسیان، تاپیکو، شیراز و همچنین مدیران و کارشناسان تولید کننده داخلی با حضور در غرفه پتروفرهنگ به بررسی فرصت‌های همکاری پرداختند.

هلدینگ پتروفرهنگ در نخستین دوره همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران پتروکم با شعار حمایت از تولید دانش بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پترو پالایش که از ۲۶ تا ۲۹ بهمن ۱۴۰۲در جزیره کیش و با حضور بیش از ۱۸۰ شرکت دانش بنیان و همچنین شرکت‌های دیگر پتروشیمی برگزار شد، حضور موثر و فعالی داشت.

این نمایشگاه با حضور بیش از ۴ هزار متخصص صنعت پتروشیمی در فضایی به وسعت ۲۱ هزار مترمربع و با برگزاری ۳۲ کارگاه تخصصی تا ۲۹ بهمن ماه دایر و  پتروفرهنگ در غرفه ۱۱۸ میزبان بازدیدکنندگان از این نمایشگاه بود.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان