ثبت سومین رکورد ماهیانه امسال صبا فولاد

مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج‌ فارس از ثبت رکورد جدید تولید ماهیانه در این کارخانه در شهریور ماه سال‌جاری خبر داد و گفت: صبافولاد خلیج‌فارس در شش ماه نخست سال رشد تولید موفق به ثبت شش رکورد تولید شامل سه رکورد تولید ماهیانه در فروردین، خرداد و شهریور ماه و سه رکورد تولید روزانه شده است.

به گزارش اکونگار به نقل از معدن نامه؛ احسان دشتیانه گفت: صبا فولاد خلیج‌ فارس در شهریور ماه سال‌جاری با تولید ۱۲۹ هزار و ۴۱۲  تن بریکت گرم موفق به ثبت رکورد جدید در تولید ماهیانه شد و این درحالی است که آخرین رکورد تولید این کارخانه نیز مربوط به خرداد ماه سال‌جاری با ۱۲۵ هزار و ۲۰۰ تن بوده است.

او هم‌چنین از رشد ۲۸ درصدی تولید در شش ماه نخست سال‌جاری نسبت به شش ماه اول سال گذشته خبر داد و افزود: مجموع میزان تولید بریکت گرم در شش ماه نخست سال ۱۴۰۲ به میزان ۶۷۳ هزار و ۷۴۸ تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۲۸ درصد افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج‌ فارس خاطرنشان کرد: رکوردهای جدید رشد تولید در این کارخانه با وجود تمامی محدودیت‌های برق و عدم امکان تولید حداکثری در تیر و مرداد ماه سال‌جاری به ثبت رسیده است و هم‌چنین در این مدت برای اولین بار توقف اضطراری در این کارخانه به صفر رسید.

دشتیانه این موفقیت‌های به دست آمده را حاصل عنایت خداوند متعال و تلاش‌های شبانه روزی تمامی کارکنان به‌خصوص در حوزه بهره‌برداری کارخانه صبافولاد خلیج‌فارس دانست و از کوشش یکایک پرسنل در این راستا تشکر و قدردانی نمود.

گفتنی است؛ صبافولاد خلیج‌فارس نخستین تولیدکننده بریکت گرم (HBI) در ایران و از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری است که در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس در بندرعباس قرار دارد.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان