بهار مس کم سودتر از زمستان

گزارش منتهی به فصل بهار شرکت ملی صنایع مس ایران (با نماد بورسی فملی)‌بررسی شد که بر اساس آن، سود خالص فصل بهار نسبت به فصل قبل کاهش ۲۰ درصدی و نسبت به میانگین ۴ فصل گذشته افزایش ۲۱ درصدی داشته است.

به گزارش اکونگار و به نقل از معدن۲۴، در این مقاله به بررسی گزارش فصلی شرکت ملی صنایع مس ایران با نماد «فملی» در سه بخش پرداخته شده است که بر اساس آن:

فروش فصل بهار نسبت به فصل قبل کاهش ۲۴ درصدی و نسبت به میانگین ۴ فصل گذشته افزایش ۶ درصدی داشته است.

سود ناخالص فصل بهار نسبت به فصل قبل کاهش ۱۳ درصدی و نسبت به میانگین ۴ فصل گذشته افزایش ۲۷ درصدی داشته است.

همچنین، بهای تمام‌شده کالای فروش‌رفته فصل بهار نسبت به فصل قبل کاهش ۴۲ درصدی و نسبت به میانگین ۴ فصل گذشته کاهش ۲۵ درصدی داشته است.

بر اساس اسن گزارش، هزینه‌های عمومی، اداری و تشکیلاتی فصل بهار نسبت به فصل قبل کاهش ۵۵ درصدی و نسبت به میانگین ۴ فصل گذشته کاهش ۳۳ درصدی داشته است.

اضافه می‌شود؛ هزینه‌های مالی فصل بهار نسبت به فصل قبل افزایش ۵۶ درصدی و نسبت به میانگین ۴ فصل گذشته افزایش یک درصدی داشته است.

 

حاشیه سود ناخالص، عملیاتی و خالص فملی

برپایه این گزارش، حاشیه سود ناخالص فصل بهار فملی نسبت به فصل قبل افزایش ۹ درصدی و نسبت به میانگین ۴ فصل گذشته افزایش ۱۳ درصدی داشته است

همچنین حاشیه سود عملیاتی فصل بهار نسبت به فصل قبل کاهش یک درصدی و نسبت به میانگین ۴ فصل گذشته افزایش ۱۰ درصدی داشته است

این گزارش می افزاید: حاشیه سود خالص فصل بهار نسبت به فصل قبل افزایش سه درصدی و نسبت به میانگین ۴ فصل گذشته افزایش ۹ درصدی داشته است.

 

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان