دستور رئیسی برای افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکونی در کشور

ابراهیم رییسی امروز با حضور در شهر جدید پرند دستور افتتاح و بهره‌برداری از ۱۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور را صادر کرد.

به گزارش اکونگار به نقل از اکوایران؛ ابراهیم رییسی امروز شنبه 15 بهمن ماه با حضور در شهر جدید پرند دستور افتتاح و بهره‌برداری از 10 هزار واحد مسکونی را صادر کرد.

۶ هزار و ۸۳۸ واحد از 10 هزار واحد مسکونی افتتاح شده مربوط به شهر جدید پرند است که رییس جمهور با حضور در مجتمع ۴۰۰ واحدی امام علی (ع) این شهر،  کلید 10 واحد مسکونی  را به طور نمادین به مالکانی که بیش از ۱۰ سال چشم انتظار صاحب خانه شدن بودند، تحویل داد.

همچنین همزمان دستور افتتاح ۲۹ پروژه خدماتی و عمرانی روبنایی و زیربنایی مرتبط در این منطقه نیز از سوی رییس جمهور صادر شد.

۳ هزار و ۱۶۲ واحد مسکونی روستایی باقی‌مانده نیز به صورت همزمان در سراسر کشور افتتاح خواهند شد.

بخش قابل توجهی از واحدهای مسکونی افتتاح شده امروز مربوط به طرح مسکن مهر دولت احمدی‌نژاد است که پس از 10 سال تاخیر، تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شد.

برای احداث این ۶ هزار و ۸۳۸ واحد مسکونی در مجموع سرمایه‌گذاری به میزان ۱۱ هزار و ۱۷۴ میلیارد ریال و برای بخش‌های عمرانی و خدماتی افتتاح شده نیز هزار و ۴۳۲ میلیارد ریال انجام شده است.

رئیسی امروز نسبت به تکمیل واحدهای باقیمانده از طرح مسکن مهر قول مساعد داد و اظهار کرد: کار به صورت شبانه روزی ادامه دارد، تکمیل این واحدها به زودی به پایان رسیده و واحدهای در حال اجرا در نهضت ملی مسکن نیز با سرعت بیشتر ساخته شده و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان