اگر هواپیما وارد شده است پس چرا همچنان بلیط کم است؟

مسئولان سازمان هواپیمایی مدعی ورود ۹۰ فروند هواپیما در دوران ریاست خود است ولی این ادعا در حالی مطرح می شود که پیدا کردن بلیط هواپیما معضل مهمی برای خانواده هاست.

به گزارش اکونگار، به نقل از دیدبان ایران،ساماندهی وضعیت ناوگان هوایی مسافری و بحث فروش بلیت پروازهای داخلی یکی از برنامه‌های اصلی سازمان هواپیمایی کشوری در دوره جدید ریاست این سازمان از ابتدای دولت ابراهیم رئیسی اعلام شده است.

قیمت بلیط مسافرت هوایی نوروز افزایش نمی‌یابد؟

نوروز امسال با ایام ماه مبارک رمضان مقارن شده و همین موضوع منجر به آن شده تا بخشی از  سفرهای نوروزی به قبل از ماه مبارک رمضان موکول شود، با اینحال نه تنها خبری از ساماندهی بحث فروش بلیت هواپیما از سوی سازمان هواپیمایی کشوری نیست و شاهد قیمت‌های نجومی بلیت در برخی مسیرهای پرتردد کشور هستیم، بلکه بلیت هواپیما با همین قیمت نجومی نیز نایاب است.

در ابتدای فعالیت دور جدید ریاست سازمان هواپیمایی کشوری، یکی از مهمترین علل کمبود بلیت هواپیما، کمبود ناوگان ذکر می شد؛ همچنین ادعا می شود که منشأ کمبود ناوگان نیز در کنار تحریم های ظالمانه صنعت هوانوردی کشور، پایین بودن قیمت بلیت پروازهای داخلی است که سبب شده تا ایرلاین ها نتوانند به ساماندهی اقتصادی خود و خرید هواپیماهای جدید اقدام کنند لذا در خرداد ماه امسال شورای عالی هواپیمایی با افزایش قیمت بلیت پروازهای داخلی موافقت کرد.

 

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان