اجاره آپارتمان‌های نقلی در تهران چند؟

هم‌اکنون برای اجاره یک واحد مسکونی ۵۰ تا ۶۰ مترمربعی معمولی با امکانات متعارف در مصرفی‌ترین منطقه شهر تهران(منطقه ۵) به بودجه‌ای به طور متوسط ۲۵۰میلیون تومان به عنوان ودیعه و ۶ تا ۸ میلیون تومان اجاره ماهانه نیاز است.

به گزارش اکونگار، از زمانی که تورم عمومی کشور به صورت افسارگسیخته رشد می‌کند، سطح تقاضا برای اجاره و حتی خرید آپارتمان‌های کوچک مقیاس بیشتر شده است. بررسی‌ها نشان می‌هد که عمده تقاضاها در بازار مسکن مربوط به متراژهای کمتر از ۸۰ متر مربع در جنوب و حاشیه شهرهای بزرگ از جمله تهران بوده است.

با بالا رفتن قیمت اجاره و رهن خانه، بسیاری از متقاضیان به دنبال خانه‌های کوچک‌تر و بعضا سوئیت می‌روند تا بتوانند سرپناهی در تهران داشته باشند. اما همین آپارتمان‌های کوچکِ ۴۰ پنجاه متری نیز در برخی مناطق، قیمت بالایی دارند و اکثرا اجاره‌نشین‌ها به دنبال تغییر مکان یا پیدا کردن آپارتمان‌هایی هستند که قیمت مناسبی برای اجاره دارند.

به گزارش دنیای اقتصاد،  هم‌اکنون برای اجاره یک واحد مسکونی ۵۰ تا ۶۰ مترمربعی معمولی با امکانات متعارف در مصرفی‌ترین منطقه شهر تهران(منطقه ۵) به بودجه‌ای به طور متوسط ۲۵۰میلیون تومان به عنوان ودیعه و ۶ تا ۸ میلیون تومان اجاره ماهانه نیاز است.

 

5961526

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان