برگزاری «انتخاب شو۳» با هدف بهبود کیفیت محصولات لوازم خانگی

ایده‌های برگزیده رویداد «انتخاب شو۳» به همت تیم‌های توسعه محصول دپارتمان تحقیق و توسعه گروه انتخاب الکترونیک در حال پیاده‌سازی است که با تکمیل این فرآیند، محصولاتی نوآورانه و با کیفیت بهتر به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش اکونگار به نقل از مرکز ارتباطات رسانه‌ای گروه صنعتی انتخاب الکترونیک؛ «انتخاب شو» یک رویداد ایده‌پردازی است که با هدف نوآوری، بهبود کیفیت محصولات لوازم خانگی و افزایش رضایت خاطر مشتریان توسط تیم نوآوری اسنواتک برگزار می‌شود.

دوره سوم این رویداد با رویکرد جذب ایده از تکنسین‌های گروه صنعتی انتخاب الکترونیک و با همکاری معاونت‌های تحقیق و توسعه و مراقبت از مشتری در تیرماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

از مهم‌ترین اهداف برگزاری رویداد «انتخاب شو ۳» تداوم پویش نوآوری در سازمان، کاهش هزینه‌ها، افزایش رضایت مشتریان، شناسایی و معرفی استعدادهای شاخص و ناب در میان تکنسین‌ها، تشویق و ترغیب آن‌ها به ایده پردازی و نوآوری و استفاده از ایده‌های موجود به منظور ارتقای کیفی محصولات لوازم خانگی بوده است.

در این رویداد، تکنسین‌های سراسر کشور ایده‌های خود را در قالب 8 محور و از طریق سامانه مدیریت ایده Open Snowa ارسال نمودند.

ارزیابی ایده‌های ارسالی در کارگروه‌های تخصصی و با شرط امکان پیاده‌سازی ایده‌ها انجام و در روز اختتامیه این رویداد، 11 نفر به عنوان برگزیدگان اولیه انتخاب و با داوری نهایی 3 نفر به عنوان برگزیدگان نهایی معرفی شدند.

هم اکنون، ایده‌های برگزیده در حال پیاده‌سازی است که با تکمیل این فرآیند، محصولاتی نوآورانه و با کیفیت مطلوب به بازار عرضه خواهد شد.

لازم به ذکر است «انتخاب شو» یک رویداد ایده پردازی است که با هدف نوآوری، بهبود کیفیت محصولات لوازم خانگی و افزایش رضایت خاطر مشتریان توسط تیم نوآوری اسنواتک برگزار می‌شود. نخستین رویداد «انتخاب شو» با هدف جذب ایده از تکنسین‌های گروه و دوره دوم این رویداد با تمرکز بر نیروهای فروش گروه صنعتی انتخاب، پیش از این برگزار شده بود.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان