واکنش زاکانی به حواشی قرارداد چینی/ شکایت می‌کنیم

«شهرداری از این فرد شکایت می‌کند و مطالب نوشته شده اشتباه است. مدتی است که آن فرد اعلام کرده مسائل را مطرح می‌کنم، اما در نهایت چه چیزی گفت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت کشور، دستگاه‌های امنیتی و بانک مرکزی صفر تا صد موضوع را می‌دانند موضع ما شفاف و افتخار این دوره است.»

به گزارش اکونگار به نقل از تابناک، «شهرداری از این فرد شکایت می‌کند و مطالب نوشته شده اشتباه است. مدتی است که آن فرد اعلام کرده مسائل را مطرح می‌کنم، اما در نهایت چه چیزی گفت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت کشور، دستگاه‌های امنیتی و بانک مرکزی صفر تا صد موضوع را می‌دانند موضع ما شفاف و افتخار این دوره است.»

۱۰ راز اصرار شهرداری بر ساخت مسجد در پارک قیطریه

 پس از انتشار متن قرارداد‌های شهرداری تهران با شرکت چینی توسط یک فعال رسانه‌ای، علیرضا زاکانی، شهردار تهران درصحن علنی درواکنش به انتشار این قرار داد‌ها اعلام کرد که شهرداری از این فرد شکایت می‌کند و مطالب نوشته شده اشتباه است.

او تاکید کرد که مدتی است که آن فرد اعلام کرده مسائل را مطرح می‌کنم، اما در نهایت چه چیزی گفت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت کشور، دستگاه‌های امنیتی و بانک مرکزی صفر تا صد موضوع را می‌دانند موضع ما شفاف و افتخار این دوره است. چهار ماه زمان تحویل تعهد چینی‌هاست که پس از دریافت پیش‌پرداخت انجام خواهد شد. عده‌ای می‌خواهند کار در شهر انجام نشود، اما انجام شد.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان