رئیس سازمان صمت لرستان خبر داد؛

شناسایی ۷ پهنه امیدبخش در لرستان

رئیس سازمان صمت لرستان گفت: ۷ پهنه امیدبخش در استان شناسایی شده است.

به گزارش اکونگار به نقل از معدن۲۴؛ بهمن جعفری، رئیس سازمان صمت لرستان اظهار کرد: امروز جلسه در راستای بررسی مشکلات معدن‌داران با حضور معاون وزیر صمت برگزار شد که در راستای مشکلات آن‌ها تصمیماتی اتخاذ شد.

او تصریح کرد: در راستای محدوده‌های امیدبخش که به‌صورت خاص در سه منطقه که قبلاً سازمان توسعه و نوسازی معادن ایران پتانسیل‌یابی کرده توسط ایمیدور اجرا خواهد شد.

رئیس سازمان صمت لرستان خاطرنشان کرد: در راستای شناسایی مواد معدنی فلزی جلسه‌ای برگزار و مواردی با منابع طبیعی مطرح شد که با موافقت آن‌ها عملیات اکتشاف آغاز و پس از تعیین نوع ماده معدنی اقدامات بعدی در راستای اداری انجام می‌شود.

جعفری اضافه کرد: ایمیدرو یک پهنه را پتانسیل‌یابی کرده که در این پهنه به ۷ تا زیر پهنه رسیده که سه تا از آن‌ها در بروجرد است.

او بیان کرد: مابقی پهنه‌ها در ازنا و الیگودرز است که امیدواریم با رفع مشکلاتی که با منابع طبیعی وجود دارد شاهد استخراج اولین ماده معدنی فلزی در شهرستان باشم.

رئیس سازمان صمت لرستان ادامه داد: این مهم به‌عنوان یک ظرفیت معدنی که در متقابل آن صنایع فرآوری شکل می‌گیرد که باعث ایجاد اشتغال پایدار با تولیدهای خاص با ارزش‌افزوده مناسب فراهم می‌شود.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان