راه اندازی خطوط تولید محصولات جدید در صنایع شیر ایران

مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران در بازدید از پگاه گیلان گفت: راه اندازی خطوط تولید محصولات جدید می تواند علاوه بر تأمین سودآوری و تحقق بودجه عملکرد این شرکت، به اشتغال زایی پایدار و توسعه صنعت کمک کند.

به گزارش اکونگار به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)؛ عبدالامیر باروتکوب مدیرعامل صنایع شیر ایران ضمن بازدیدی از پگاه گیلان با حضور استاندار، از حمایت های نماینده عالی دولت سیزدهم در گیلان، ابراز خرسندی کرده و گفت: راه اندازی خطوط تولید محصولات جدید می تواند علاوه بر تأمین سودآوری و تحقق بودجه عملکرد این شرکت، به اشتغال زایی پایدار، توسعه صنعت و گردش پویایی اقتصاد کمک نموده و با همت والای کارگران توانمند و کارکنان این صنعت به اهداف تعیین شده اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب، دست یابیم.

مدیرعامل صنایع شیر ایران با اشاره به پتانسیل گردشگر پذیری استان گیلان، افزود: با فراهم کردن بستر مناسب برای افزایش تولید، به دنبال افزایش سهم بازار هستیم؛ لذا در بخش کشت و صنعت ظرفیت تولید شیر را در مرحله اول به ۱۰۰ تن و در مرحله دوم به ۱۸۰ تن افزایش می دهیم.

او همچنین از افزایش ظرفیت تولید این شرکت با توجه به پتانسیل آن خبر داد و گفت: این ظرفیت از حدود ۱۵۰ تن، ظرف مدت ۲ سال به ۳۰۰ تن خواهد رسید و نظر به استقبال بازار از محصولات پگاه گیلان این مهم چندان دور از انتظار نیست.

باروتکوب در ادامه خواستار پرداخت تسهیلات به این مجموعه شده و افزود: در صورت تحقق این امر می توانیم بودجه مناسب برای طرح های توسعه ای این مجموعه را اختصاص دهیم.

 استاندار گیلان نیز در دیدار با دکتر باروتکوب خواستار تقویت و توسعه شرکت کشت و صنعت دامپروری گیلان شد و اظهار داشت: مجموعه معظم شرکت صنایع شیر ایران با ایجاد زنجیره تولید، محصولات خود را از مزرعه تا سفره مردم دنبال می کند و مهمترین نکته در این زنجیره توسط شرکت پگاه گیلان به عنوان مجموعه ای توانمند، محقق می گردد.

عباسی با اشاره به افزایش ظرفیت دو برابری تولید شیر در استان افزود: با اعلام افزایش ظرفیت تولید تا ۳۰۰ تن از سوی مجموعه شرکت صنایع شیر ایران، این امر علاوه بر تأمین نیازهای بازار امروز، امکان تولید محصولات متنوع را فراهم می کند.

استاندار گیلان همچنین با اشاره به درخواست صادرات محصول پنیر سیاهمزگی گیلان از سوی برخی از کشورهای مقصد، گفت: برای ایجاد اشتغال و افزایش ظرفیت تولید و تحقق شعار سال، این طرح توسعه ای از سوی صندوق بازنشستگی کشوری و مدیرعامل شرکت پگاه گیلان در حال انجام است.

فرزاد کوه نژاد، مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیرعامل و هیأت همراه شرکت صنایع شیر ایران و حضور استاندار و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان در این مجموعه گفت: شرکت پگاه گیلان افتخار میزبانی مقام عالی صنایع شیر ایران و استاندار گیلان و برنامه بازدید از بخش های مختلف تولیدی این شرکت را داشته و طی این بازدید در جریان برنامه های توسعه ای قرار گرفتند.

شایان ذکر است محمدعلی کارگر مطلق معاونت تحقیق، توسعه و هماهنگی تولید، جواد اورسجی مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل، حسن زنوزی معاون هماهنگی و امور شرکتها صنایع شیر ایران، سعید عبدالهی نژاد مدیرعامل و نائب رئیس هیأت مدیره و رضا بهرامیان معاون فروش شرکت پخش سراسری بازارگستر پگاه نیز در این برنامه حضور داشتند.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان