برنج ایرانی را نصف قیمت پارسال از طبیعت بخرید

شرکت طبیعت در قالب جشنواره شالیزار ایرانی طبیعت، برنج ایرانی را نصف قیمت سال گذشته عرضه می کند.

به گزارش اکونگار؛ در این جشنواره برنج هاشمی ممتاز ارزان تر از سال گذشته عرضه می‌شود.

براساس این گزارش تولید برنج در سال جاری نسبت به سال گذشته شرایط مطلوب تری داشته و با افزایش تولید این محصول مواجه بوده ایم در نتیجه این امر قیمت برنج ایرانی کاهش یافته است.

شرکت طبیعت با راه اندازی تعداد زیادی مرکز خرید در مناطق برداشت برنج اقدام به خرید مستقیم این محصول از کشاورزان و عرضه آن به فروشگاه های زنجیره ای سراسر کشور کرده است که بدین ترتیب با حذف واسطه ها و دلالان کاهش قیمت محصول اتفاق می افتد.

قیمت این نوع برنج در فروشگاه زنجیره ای سراسر کشور حدود ۸۰ هزار تومان در هر کیلوگرم است که تقریبا نصف قیمت سال گذشته (حدود ۱۵۰ هزار تومان در هرکیلوگرم) است.

جشنواره شالیزار ایرانی-برنج ایرانی طبیعت

شرکت طبیعت سبز پارس کهن با هدف تامین و توزیع کالاهاى اساسى مصرفى خانوار در سراسر کشور، از سال ‎1391‌ فعالیت خود را به پشتوانه‌ى چندین دهه حضور موفق مجموعه‌ى بستنى و لبنیات میهن آغاز کرده است.

مجموعه‌ی طبیعت توانسته است به واسطه‌ى کیفیت خوب محصولات، خدمات مناسب، صداقت و پشتوانه‌ی قوى مجموعه و از طرف دیگر اعتماد مشتریان، رشد سریع و پیوسته اى را تجربه کند.

این شرکت در مدتى کوتاه تبدیل به یکى از بازیگران اصلى بازار برنج شد و توانست محصولات متنوع و با کیفیت دیگرى نظیر روغن، رب گوجه فرنگى، کنسرو ماهى و چاى را به بازار عرضه نماید.

این رشد سریع و پیوسته در کنار واحدهاى تولیدى تازه احداث شده مجموعه و با بهره گیرى از آخرین تکنولوژى هاى روز دنیا نوید بخش آن است که در آینده اى نزدیک، جایگاه نخست تأمین و توزیع کالاهاى اساسى خانوار در کشور را از آن خود نماید.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان