برپایی غرفه انجمن پسته ایران در نمایشگاه آنوگای آلمان

غرفه انجمن پسته ایران در نمایشگاه بین‌المللی آنوگای آلمان که هم‌اکنون در حال برگزاری است برپا شد.

به گزارش اکونگار به نقل از انجمن پسته ایران؛ این نمایشگاه معتبرترین و بزرگ‌ترین نمایشگاه تجاری موادغذایی و آشامیدنی در سطح جهانی است که با تعداد ۸ هزار غرفه از تاریخ ۱۵ تا ۱۹ مهرماه ۱۴۰۲ در شهر کُلن آلمان دایر خواهد بود. تخمین‌زده می‌شود تعداد ۱۷۰ هزار بازدیدکننده طی مدت ۴ روز از این نمایشگاه بازدیدکنند.

هدف از برگزاری این رویداد دوسالانه که قدمتی ۱۰۰ ساله دارد گردهم‌آوردن فعالین صنعت غذا، برگزاری جلسات تخصصی، شبکه‌سازی و ایجاد روابط تجاری پایدار است.

امسال هفتمین سال حضور انجمن پسته ایران در این نمایشگاه به‌عنوان غرفه‌دار است و مهرداد آگاه عضو هیئت‌مدیره، حسین مهرابی عضو هیئت‌امنا و سحر نخعی مسئول روابط بین‌الملل انجمن پسته ایران، به‌عنوان نمایندگان انجمن، پذیرای بازدیدکنندگان هستند.

نمایندگان انجمن پسته ایران در این نمایشگاه ضمن معرفی اعضا و حامیان مالی انجمن به سوالات بازدیدکنندگان در مورد پسته ایران پاسخ خواهندگفت. همچنین، تبلیغ مزایای پسته ایران و دیدار با برخی از بزرگان صنعت آجیل و خشکبار جهان، خصوصاً پسته، جزو نقاط تمرکز انجمن پسته ایران در این رویداد بین‌المللی است.

برای آشنایی بیشتر با جزئیات حضور انجمن در این رویداد، گزارشات بعدی را در شبکه‌های اجتماعی انجمن و ماهنامه دنیای پسته دنبال کنید.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان