مشروح عملکرد یکساله پرداخت الکترونیک سداد

رویداد بذر امید فیناپ با حضور پررنگ شرکت پرداخت الکترونیک سداد و میزبانی بانک ملی ایران در مجموعه آجودانیه برگزار می‌شود.

به گزارش اکونگار؛ شرکت پرداخت الکترونیک سداد به عنوان یکی از حامیان اصلی در رویداد بذر امید فیناپ که چهارشنبه دهم اسفند ماه در مجموعه آجودانیه بانک ملی برگزار می‌شود حضور دارد و محمدحسین کاشی مدیرعامل این شرکت ضمن شرکت در پنل گفت‌وگو، گزارشی از عملکرد یکساله شرکت ارائه خواهد کرد.

این نشست با شعار «همیشه یک بذر امید وجود دارد» میزبان مهران محرمیان معاون فناوری‌‌‌های نوین بانک مرکزی، حسین محمودی عضو هیات‌مدیره شاپرک، علیرضا ماهیار معاون فناوری اطلاعات بانک ملی، محمدحسین کاشی مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد، امیرحسین شبیری مدیرعامل فینوداد، مهدی شریعت‌‌‌مدار مدیرعامل جیبیت و مجید حسامی مدیرعامل اسنپ پی برگزار خواهد شد.

فیناپ یک رویداد تخصصی در حوزه فناوری‌‌‌های مالی (فین‌‌‌تک) است که از سال ۱۳۹۶ با سه هدف عمده آموزش، شبکه‌‌‌سازی و توسعه فین‌‌‌تک به سراسر کشور آغاز به‌‌‌کار کرد.

سداد در فیناپ هفدهم نیز که با موضوع BNPL در ششم مرداد ۱۴۰۱ برگزار شد حضور داشت و محمدحسین کاشی در سخنرانی خود با عنوان «جایگاهBNPL در زندگی روزمره و لایف استایل مردم» به ریشه‌‌‌های سنتی این خدمت مدرن در فرهنگ ما در قالب نسیه پرداخت.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان