عرضه خودروهای جدید در سامانه یکپارچه؛ ۸ محصول تازه خودروسازان قیمت‌گذاری شد!

بنا بر اعلام مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو ۸ محصول تازه خودروسازان ایرانی که قیمت‌گذاری شده‌اند در نوبت بعدی ثبت‌نام و عرضه می‌شوند.

به گزارش اکونگار، به نقل از فارس، با توجه به تولید ۸ خودروی جدید در ایران‌خودرو که به تازگی توسط شورای رقابت قیمت‌گذاری شده است، در نوبت بعدی سامانه یکپارچه، طبق قاعده این ۸ محصول عرضه خواهد شد.

وزارت صنعت، معدن و تجارت تاکنون چندین مرحله عرضه یکپارچه خودرو از طریق سیستم نوبت‌دهی را اجرا کرده است که در دو نوبت اول آن که یک‌بار در اسفند ۱۴۰۱ و ‌بار دیگر در اردیبهشت امسال برگزار شد تقریبا اغلب خودروسازان از جمله دو خودروساز بزرگ یعنی سایپا و ایران‌خودرو به عرضه خودرو به متقاضیان پرداختند و متقاضیان نیز براساس فرآیند نوبت‌دهی در نوبت تحویل خودرو قرار گرفتند.

‌هشت خودرو جدید ایران‌خودرو که توسط شورای رقابت قیمت‌گذاری شد، شامل دنا پلاس دستی با موتور EF۷P با گیربکس MT۶، دنا پلاس توربو اتوماتیک آبشنال، سورن پلاس با موتور P۷CU، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای ارتقا یافته، پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه ای ارتقا یافته، رانا پلاس ارتقا یافته، تارا دستی P۱V با گیربکس ۶MT و تارا اتوماتیک V۴LX است.

بنابراین با توجه به اینکه پیش از این از سوی مدیر سامانه یکپارچه اعلام شده بود که محصولات جدید خودروسازان در سامانه یکپارچه عرضه خواهد داشت.

 

منبع: فارس
از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان