فروش ۷۷۶خودرو در مزایده سازمان اموال تملیکی / ارزش پایه محصولات چقدر است؟

معاون سازمان اموال تملیکی گفت: قرار است ۷۶۶ خودرو در مزایده به فروش برسد که ارزش پایه کارشناسی آنها برابر ۲ هزار و ۴۶۰ میلیارد تومان است.

به گزارش اکونگار به نقل از بورس نیوز، براساس اعلام سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، قرار است کالا‌های متروکه‌ای که در بنادر و گمرکات استان هرمزگان قرار دارند، توسط این سازمان به مزایده گذاشته شوند. در همین راستا ۲۸ دستگاه خودروی سواری، سنگین، ماشین آلات راهسازی در مزایده‌های فوق العاده ۵۸۰ مخصوص هرمزگان برای فروش قرار گرفت. همچنین مزایده شماره ۵۸۱ نیز به منظور فروش وسایل نقلیه برگزار خواهد شد.

سعید غلامی معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در خصوص جزئیات بیشتر این مزایده گفت: مزایده شماره ۵۸۰ از ۲۴ مهر ماه آغاز شده و طی آن خودرو‌های در اختیار اموال تملیکی هرمزگان شامل خودرو‌های سواری، خودرو‌های سنگین و ماشین‌آلات راه‌سازی به مزایده می‌رسد. این مزایده شامل ۲۸ خودرو سواری، ماشین‌الات راه سازی و ماشین آلات سنگین به ارزش ۹۸ میلیارد تومان بوده است، اما به سبب حکم قضائی مبنی بر اعاده خودروها، ۱۵ پارت به ارزش ۳۵ میلیارد تومان از مزایده خارج شده است.

وی با بیان اینکه پیشنهادات مربوط به این مزایده ۳۰ مهر ماه رمزگشایی و نتایج اعلام می‌شود، گفت: مزایده ویژه دیگری نیز برای خودرو‌های متروکه با شماره ۵۸۱ از ۲۴ مهر ماه آغاز شده و افراد می‌توانند تا ۲۹ مهر ماه پیشنهادات خود را ارائه کنند. در این مزایده خودرو‌های متروکه از سراسر کشور حضور خواهند داشت.

معاون سازمان اموال تملیکی در ادامه با اشاره به آخرین آمار‌های مربوط به این مزایده گفت: در مجموع قرار بر این بود تا ۱۰۳۸ خودرو در مزایده به فروش برسند که با توجه به رای قضایی برای اعاده برخی از این خودروها، حدود ۱۰۰ پارتی از مزایده شماره ۵۸۱ حذف شده است. براین اساس حدود ۴۰۰ خودرو سواری و ۳۵۳ خودرو سنگین و ماشین آلات سنگین در حال حاضر در مزایده حضور دارند.

مجموع ارزش کارشناسی این خودرو‌ها نیز برابر ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است. خریداران به منظور شرکت در این مزایده باید از طریق سامانه الکترونیکی ستاد اقدام کنند.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان