رونمایی مدیران خودرو از «ام وی ام X۳۳ کراس»

شرکت مدیران خودرو طی مراسی رسمی از نسخه جدید کراس اوور ایکس۲۲ با نام «ام وی ام x۳۳ کراس» رونمایی کرد.

به گزارش اکونگار و به نقل از فردای اقتصاد، جک لی، مدیرعامل ام وی ام مدیران خودرو در مراسم رونمایی از خودروی کراس اوور ام وی ام ایکس ۳۳ گفت: شرکت ام وی ام با بیست سال حضور در ایران بر اساس تجربه مشتریان، محصولات را به‌طور مداوم بهبود  و  مسوولیت‌های اجتماعی را تحقق بخشیده و به‌طور فعال، لذت رانندگی و تجربه منحصربه‌فردی را برای مشتریان ایرانی ایجاد کرده است.

وی افزود: زمان در حال تغییر است و نیازهای مشتریان نیز تغییر می‌کند. نیازهای مشتریان از جست‌وجو برای رفع نیازهای اساسی تغییر کرده و آنها اکنون در جست‌وجوی سبک جدیدی از زندگی هستند.

جک لی تصریح کرد: کراس اوور ایکس ۳۳ قرار است سفر جدیدی را شروع کند. این خودرو برای مشتریان جوان و برای ایجاد سبک زندگی به‌روز طراحی شده است.

به گفته وی، X۳۳ Cross زبان طراحی و آپشن‌های تکنولوژیکی فراتر از رقیبان خود را در پیش گرفته و یک انقلاب در سبک زندگی به ارمغان می‌آورد.

هانی هردانیان، مدیر بازاریابی برند ام وی ام نیز در مراسم یاد شده، با اشاره به دوره  ۲۰ ساله‌ای که این برند در ایران داشته خاطرنشان کرد: حدود بیست سال پیش، برند ام وی ام و شرکت مدیران خودرو با MVM ۱۱۰ وارد بازار شد.

به گفته وی، در طول این دوره به‌طور مداوم  تلاش کردیم تا تمام موارد از جمله خدمات پس از فروش و مسایل دیگر را بهبود ببخشیم و پیشرفت کنیم.

مدیر بازاریابی برند ام وی ام ادامه داد: هم اکنون بالغ بر پنجاه نماینده فروش و خدمات پس از فروش ام وی ام در کشور وجود دارد. شرکت مدیران خودرو و برند ام وی ام اکنون بیش از ۵۵۰ هزار خانواده مشترک در ایران دارد.

وی با تاکید بر اینکه از عنوان مشتری استفاده نمی‌کنم افزود: زیرا ما فعالیت‌هایمان فراتر از فروش است و سعی کردیم در این بیست سال، روز به روز خدمات بهتری را برای اعضای خانواده‌مان فراهم کنیم. حالا نیز دوره جدیدی را آغاز می‌کنیم؛ در دوره‌ای هستیم که می‌خواهیم تلفیقی از فشن و تکنولوژی را ایجاد کنیم. در حال حاضر زبان طراحی و تکنولوژی جدیدی را در محصولات خود پدیدار می‌کنیم و برند ام وی ام با ایکس ۳۳ کراس اقدام جسورانه‌ای از نظر طراحی انجام داده است.

هردانیان با بیان اینکه در مورد یک لایف استایل صحبت می‌کنیم، ادامه داد: درباره مفهومی با نام کراس لایف، شاید در نگاه اول برای شما چندان ملموس نباشد و ما در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که هر روز یک گذار را تجربه می‌کنیم.

به گفته وی، تمام آنچه که  که از کراس لایف بیان می کنیم،  این است که آینده پیش روی ماست. در این مسیر باید برای تجربه کردن اشتیاق داشته باشیم و انگیزه خودمان باشیم؛ این مفهوم کراس لایف برای ما است.

حمید محمدی، مدیر واحد توسعه محصول برند ام وی ام نیز در مراسم رونمایی از خودروی کراس اوور ام وی ام ایکس ۳۳ با اشاره به طراحی X۳۳ Cross تصریح کرد: در نمای روبه‌رو جلوپنجره هندسی با طراحی ذوزنقه‌های معکوس را مشاهده می‌کنیم که در کنار چراغ‌های روز و زبان طراحی کوانتومیک، حس قدرت و طراحی زیبا در کنار القای احساس تکنولوژی را به مالک خودرو می‌دهد.

مدیر واحد توسعه محصول برند ام وی ام افزود: در نمای جانبی، در ریل بالای سقف و همچنین رکاب‌ها، رنگ‌هایی را داریم که از عناصر طبیعی الهام گرفته شده‌اند و بیانگر تعهد این خودرو به حفظ محیط زیست هستند.

وی ادامه داد: مصرف سوخت ۶.۱ لیتر در هر صد کیلومتر با استاندارد یورو ۶ نیز در راستای تعهد ام وی ام و خودرو ایکس ۳۳ کراس به حفظ محیط زیست عنوان شده است. خطوط روی بدنه و همچنین رینگ‌های ۱۷ اینچی آلومینیومی و کالیپرهای ترمز قرمزرنگ، نمای جانبی این خودرو را به کمال خود می‌رساند. مجموعه طراحی نمای جانبی ایکس ۳۳ کراس با خطوط جذاب روی آن، بیانگر حس شتاب برای هر بیننده‌ای است.

محمدی خاطرنشان کرد: در نمای پشت خودرو، چراغ‌های ال ای دی یکپارچه همراه با شیشه عقب و ستون‌های کناری را مشاهده می‌کنیم که با ظرافت در طراحی و نقطه‌های قرمز و سیاه‌رنگ، تقارن خوبی را به بخش عقب خودرو بخشیده است و القاگر حس تکنولوژی به بیننده است.

وی گفت: در نمای طراحی داخلی خودرو، به محض ورود به کابین با خطوط موسوم به دراگون اسکین یا پوست اژدها روی درها مواجه می‌شویم. کاربرد این خطوط در فضای داخلی خودرو به‌همراه هارمونی رنگ به‌کار رفته در کابین، ‌ احساس راحتی و آرامش را به مشتریان القا می‌کند.

مدیر واحد توسعه محصول برند ام وی ام تصریح کرد: به محض نشستن روی صندلی راننده، شما فرمان دی‌کات و دکمه‌های کنترلی روی آن را می‌بینید. صفحه آمپر دیجیتالی هفت اینچی و صفحه نمایش ۱۰.۲۵ اینچی نیز به‌چشم می‌آیند. طراحی جدید دکمه کی‌لس استارتر، شارژر وایرلس، طراحی جدید دسته دنده در کنار بحث ایمنی این خودرو که دارای ۴ ایربگ (دو کیسه هوا در جلو و دو کیسه هوای جانبی) است، مجموعا فضای آرامش و رانندگی پرهیجان را به مالک خودرو می‌بخشد.

وی، سانروف، کروز کنترل، فرمان کمی برقی، جلوآمپر دیجیتال، نمایشگر مالتی‌مدیا لمسی ۱۰.۲۵ اینچی، کی‌لس استارتر و استارت دکمه‌ای، شارژ وایرلس، نورپردازی کابین با قابلیت تنظیم در ۶۴ رنگ، چراغ‌های ال ای دی، سنسور نور، ترمز پارک برقی، تنظیم حالت‌های رانندگی، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، سیستم کنترل پایداری، گرم‌کن صندلی‌های جلو، اتصال اپل کارپلی و اندروید اتو، تهویه مطبوع خودکار، آینه‌های تاشوی برقی، دوربین و سنسور دنده عقب، چهار بلندگو، کنترل فشار باد لاستیک‌ها (TPMS)، روکش چرمی صندلی‌ها و رینگ‌های ۱۷ اینچی ‌آلومینیومی را از برخی از آپشن‌ها و امکانات این خودرو برشمرد.

محمدی اعلام کرد: ام وی ام ایکس ۳۳ کراس به‌زودی در دو مدل دنده اتوماتیک و دنده دستی روانه بازار می‌شود. مدل اتوماتیک از موتور ۱ لیتری توربو و گیربکس CVT نه سرعته و مدل دنده دستی از موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی و گیربکس پنج سرعته بهره می‌برند.

وی افزود: علاوه بر ارتقای تکنولوژی که همواره هدف مدیران خودرو و برند ام وی ام بوده، نگاه جدیدی مبنی بر توجه به نیاز کاربران برای تغییر در زندگی روزمره در محصولات اخیر این برند وجود دارد.

شرکت مدیران خودرو از حدود چند سال پیش یک کراس اوور کوچک با نام ایکس ۲۲ را به کشورمان آورد. این خودرو تاکنون در قالب چندین تیپ و نسخه‌های مختلف در بازار ما عرضه شده که آخرین آن ام وی ام ایکس ۲۲ پرو نام داشت. اما حالا جدیدترین نسخه از این کراس اوور کوچک اقتصادی با نام ام وی ام X۳۳ کراس به طور رسمی برای بازار ایران رونمایی شده است. این کراس اوور کوچک از لحاظ طراحی قسمت جلو و نمای پشت به طور کامل متحول شده و چهره جدیدی از خود به نمایش می‌گذارد.

زمان عرضه و قیمت ام وی ام ایکس ۳۳ کراس به‌طور رسمی اعلام نشده است؛ با این حال پیش‌بینی می‌شود این خودرو نسبت به X۲۲ پرو تا بیست درصد گران‌تر باشد.

همچنین  در مراسم رونمایی از  کراس اوور ام وی ام ایکس ۳۳، لباس های برنده شده در مسابقه طراحی لباس MVM که در حوزه Cross Life و با نگاه به آینده بودند، در استند هایی جداگانه به نمایش درآمدند و از طراحان آن تقدیر بعمل آمد.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان