پس لرزه حمله ایران به اسرائیل در بازار خودرو/ جهش شدید قیمت خودروهای داخلی + جدول

قیمت خودرو در بازار داخلی بعد از حمله به اسرائیل با افزایش همراه بود.

به گزارش اکونگار، همزمان با حمله سپاه به اسراییل بازارهای مختلف در واکنش به تشدید تنش‌ها دچار التهاب شدند. افزایش قیمت دلار و نرخ ارزها در بازار آزاد، ریزش شاخص کل بورس، کاهش قیمت‌ها در بازار ارزهای دیجیتال و افزایش قیمت خودرو در بازار آزاد از واکنش‌های اولیه بازارها به حمله موشکی ایران به اسراییل بود. 

پرواز قیمت دلار/ ترکش‌های جنگ به بازار ارز رسید + جدول

در ابتدای معاملات امروز قیمت دلار با 69هزارو 700 تومان کار خود را آغاز کرد و در ساعات میانی روز روند اصلاحی در پیش گرفت. افزایش نرخ ارز به صورت مستقیم بر روی قیمت خودرو تاثیرگذار بوده و ترکش‌های جنگ به بازار خودرو رسید. 

به گزارش عرشه آنلاین، قیمت خودرو امروز نسبت به روز گذشته صعودی گزارش می‌شود. محصولات داخلی بازار غالباً با رشد قیمت همراه بودند، اما خودروهای مونتاژی به نسبت نوسان پایین‌تری را تجربه می‌کنند.

قیمت خودرو امروز، یک‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ به نسبت صعودی گزارش می‌شود. اکثر خودروهای داخلی، رشد قیمت دارند ولی در بازار مونتاژی‌ها به نسبت تغییر چندانی دیده نمی‌شود.

در حال حاضر روند امروز نرخ ارز مشخص نشده، اگرچه با توجه به رشد دوباره دلار از روز گذشته انتظار می‌رفت که قیمت خودرو از صبح امروز صعودی شود.

قیمت+خودرو

 

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان