خبرها جدی نبود/ جاماندگان سهام عدالت چشم انتظار تصمیم دولت

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: مصوبه تخصیص سهام عدالت به جاماندگان هنوز به تایید هیات دولت نرسیده است.

به گزارش اکونگار به نقل از مهر، هفته گذشته وزیر اقتصاد اعلام کرد که حدود ۵ میلیون نفر از جاماندگان به صف دریافت‌کنندگان سهام عدالت اضافه می‌شوند. به گفته خاندوزی، سهامی که تا امروز از سوی دولت تأمین شده است، افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی و ۱.۵میلیون نفری را که در دهه ۸۰ از دریافت سهام عدالت جا مانده بودند، شامل می‌شود، در مجموع برای حدود ۴.۵ میلیون تا ۵ میلیون نفر، حتی افرادی که در دوره اول ثبت‌نام سهام عدالت انجام داده بودند و مستحق نیز بودند اما سهام دریافت نکردند، پیش‌بینی سهام انجام شده است.این موضوع جاماندگان را امیدوار به دریافت سهام عدالت در کمترین زمان کرده بود؛ اما صحبت‌های امروز وزیر اقتصاد کاملا متناقض با گفته‌های قبلی وی بود. 

تخصیص سهام عدالت به جاماندگان ابتدا باید مراحل خود را طی کند

 سید احسان خاندوزی در یک مصاحبه تلویزیونی در خصوص تخصیص سهام عدالت اظهار داشت: تخصیص سهام عدالت به جاماندگان ابتدا باید مراحل خود را طی کند. این مصوبه بعد از تأیید هیئت دولت اجرایی خواهد شد.

سود سهام عدالت چه زمانی واریز می‌شود؟

وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص واریز سود سهام عدالت گفت: هنوز مجامع برخی از شرکت‌های موجود در سبد سهام عدالت، برای تقسیم سود برگزار نشده، بعد از تقسیم سود شرکت‌ها، سود به حساب سهامداران واریز خواهد شد.

 

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان