توزیع ۱۹ تومان سود تأمین سرمایه خلیج‌فارس

مجمع‌عمومی فوق‌العاده و عادی سالیانه شرکت تأمین سرمایه خلیج‌فارس با حضور نزدیک به ۷۰ درصد از سهام‌داران برگزار شد.

به گزارش اکونگار و به نقل از بورس نیوز، مجمع‌عمومی فوق‌العاده و مجمع‌عمومی عادی سالیانه شرکت تأمین سرمایه خلیج‌فارس با حضور نزدیک به ۷۰ درصد از سهام‌داران در سالن همایش‌های دانشگاه الزهرا برگزار شد.

در گزارش عملکرد "تفارس" پور زرندی، مدیرعامل شرکت تأمین سرمایه خلیج‌فارس تشریح کرد: همان‌طور که مستحضرید شرکت عمر زیادی ندارد و تقریباً شرکت جوانی است. در سال ۱۴۰۰ فقط عملکرد مقایسه‌ای شرکت را ملاحظه کنید تنها ۲۶ روز بوده است و در خردادماه سال ۱۴۰۱ همان‌طور که ملاحظه می‌کنید رسماً نماد شرکت در بازار سوم فرابورس تحت عنوان نماد "تفارس" درج شد که فعالیت خود در کمتر از یک سال شروع کرده است.

وی افزود: شرکت در صدد این است که برای پروژه‌های نفت و گاز، پتروشیمی‌ها ابزار‌های نوین تأمین مالی را معرفی کند؛ زیرا پتروشیمی مزیت اصلی برای "تفارس" در میان رقبا محسوب می‌شود و ارزآور است.

پور زرندی گفت: در سال جاری دو شعبه در ماهشهر و عسلویه، از جهت توسعه فعالیت‌های شرکت افتتاح خواهد شد. شرکت تأمین سرمایه خلیج‌فارس برنامه دارد تا در سال جاری هفت صندوق جدید تأسیس و به بازار معرفی کند.

در نهایت این دو مجمع با تغییر در اساسنامه شرکت و انتخاب روزنامه ایران و ابرار اقتصادی به‌عنوان روزنامه کثیرالانتشار و تقسیم ۱۹۰ ریال سود به‌ازای هر سهم به‌عنوان سود تقسیمی، به پایان رسید.

 

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان