آمار درآمدزایی مهرماه همراه اول

شرکت ارتباطات سیار ایران میزان درآمدی که در هفتمین ماه سال جاری از خود بر جای گذاشت ۴ هزار و ۷۱ میلیارد تومان بوده است.

به گزارش اکونگار به نقل از بورس‌نیوز؛ شرکت ارتباطات سیار ایران با سرمایه ثبت شده ۷ هزار و ۵۲۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۳۶ هزار و ۵۴۷ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد، توانست از بخش‌های کارکرد مشترکین، استفاده از امکانات شبکه توسط سایر شرکت‌های تلفن همراه (اتصال متقابل)، فروش خطوط جدید تلفن همراه و سایر درآمد کسب کند.

درآمد مهرماه همراه اول

شرکت ارتباطات سیار ایران میزان درآمدی که در هفتمین ماه سال جاری از خود بر جای گذاشت ۴ هزار و ۷۱ میلیارد تومان بوده است. میزان درآمدی که این شرکت در مهرماه از بخش نام‌برده شناسایی کرد ۵ درصد کاهش را نسبت به ماه گذشته و ۴۰ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی این شرکت ارتباطاتی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۲۴ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.

درآمد ماهانه همراه اول

بیشترین درآمدی که "همراه" در مهرماه از فروش و ارائه خدمات کسب کرد متعلق به بخش «کارکرد مشترکین» با ۳ هزار و ۶۶۸ میلیارد تومان بود که این بخش شامل مکالمه، پیام کوتاه، اینترنت و پیامک انبوه است. درآمدی که "همراه" از این بخش به دست آورد، ۹۰ درصد از درآمد را در این بازه زمانی به خود اختصاص داد، بیشترین درآمد شناسایی‌شده "همراه" پس از بخش «کارکرد مشترکین» در اختیار «درآمد استفاده از امکانات شبکه، توسط سایر شرکت‌های تلفن همراه» با ۳۶۵ میلیارد تومان بود.

تفکیک درآمد ماهانه همراه اول

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان