رشد ۱۰۳ فروش بیمه تعاون

بیمه تعاون با مدیرعاملی یونس مظلومی در شهریور امسال موفق شده تا فروش خود را نسبت به شهریور سال گذشته ۱۱۶ درصد و در نیمه نخست ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰۳ درصد رشد دهد و اگر این روند رشد فروش ادامه یابد، احتمال ثبت رکورد فروش جدید در تاریخ این شرکت وجود دارد.

به گزارش اکونگار به نقل از دنیای بیمه؛ تنها شرکت بیمه‌ای در قالب تعاونی ایران در شهریور امسال موفق شده تا فروش خود را با ۱۱۶ درصد به رقم ۳ هزار و ۸۴۲ میلیارد و ۷۹۳ میلیون ریال برساند و در همین مدت خسارت پرداخت شده بالغ بر یک هزار و ۱۰۱ میلیارد و ۳۱۳ میلیون ریال بوده است.

کارنامه ۶ ماهه مظلومی حکایت از رشد ۱۰۳ درصدی درآمد حاصل از فروش بیمه‌نامه و ثبت میزان حق بیمه تولیدی ۱۲ هزار و ۹۱۹ میلیارد و ۳۸۲ میلیون ریال دارد در عین حال که در همین بازه زمانی وتعاون ۵ هزار و ۴۹۴ میلیارد ۹۸۶ میلیون ریال خسارت به بیمه‌گذاران و زیان‌دیدگان پرداخت کرده است.

نتیجه اینکه این بیمه‌گر در شهریورماه ۲۴۹ درصد و در ۶ ماه نخست سال جاری ۱۳۵ درصد تراز بیمه‌گری را ثبت کرده است.

۱۲ درصد از کل پرتفوی ۶ ماهه بیمه تعاون به رشته درمان، ۴۰ درصد به رشته شخص ثالث و حوادث سرنشین، ۲۸ درصد به رشته زندگی، ۷ درصد به رشته مسئولیت، ۴ درصد به بیمه بدنه و ۳ درصد به آتش سوزی اختصاص یافته است. از کل خسارت پرداختی نیز ۳۹ درصد سهم بیمه درمان، ۲۲ درصد سهم شخص ثالث و حوادث سرنشین، ۸ درصد بیمه بدنه خودرو، ۸ درصد مهندسی، ۳ درصد مسئولیت و ۲۱ درصد زندگی بوده است.

حق بیمه صادره بیمه تعاون در سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۱۰ هزار و ۴۵ میلیارد و ۳۰ میلیون ریال بوده که در پایان سال گذشته به ۱۸ هزار و ۳۱۷ میلیارد و ۱۸۳ میلیون ریال رسیده و برآورد شده که امسال به رقم بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال برسد. با این حساب به نظر می‌رسد شبکه نمایندگان و شعب بیمه تعاون در نیمه دوم سال جاری دستکم باید بیش از نیمه نخست سال تلاش کنند تا رکورد فروش را بشکنند.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان