درآمد فن آوا کارت از فروش شارژ تلفن همراه چقدر بوده است؟

مجموع درآمد شرکت فن آوا کارت در شش ماهه منتهی به ۳۱ خرداد سالجاری به رقم ۱۴۸ میلیارد تومان رسید.

به گزارش اکونگار به نقل از چابک آنلاین، بهاره تاجرباشی، این رقم در مقایسه با درآمد عملیاتی ۱۸۸ میلیارد تومانی این شرکت در مدت مشابه سال گذشته ۴۰ میلیارد تومان کاهش داشته است.

شرکت فن آوا کارت در سال ۸۲ تاسیس شد و با دریافت مجوز از بانک مرکزی به شرکت های فعال در صنعت پرداخت پیوست.

در سال ۹۷ از شرکت سهامی خاص به سهامی عام تغییر یافت و در سال ۹۸ در بازار دوم فرابورس پذیرش و به دلیل عدم ایفای تعهدات دربهمن سال ۹۸ از لیست شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار حذف شد.

در حال حاضر شرکت فن آوا کارت یکی از واحدهای تجاری فرعی شرکت گروه فن آوا است.

گزارش ها نشان می دهد که شرکت فن آوا کارت در ۶ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه سالجاری از محل فروش شارژ تلفن همراه ۷۰ میلیارد تومان، از محل تراکنش پایانه های فروش ۶۲ میلیارد تومان و از محل نصب و پشتیبانی و نگهداری پایانه های فروش ۱۴ میلیارد تومان درآمد کسب کرده است.

مقایسه درآمد عملیاتی شرکت فن آوا کارت

شرکت فن آوا کارت در دوره مالی مورد گزارش اقدام به عقد قرار داد با بانک های کشاورزی(۵۰ هزار دستگاه)، سپه(۱۰۰ هزار دستگاه)، سینا(۵۰ هزار دستگاه)، ایران زمین (۳۰ هزار دستگاه) و شرکت تجارت الکترونیک سرمایه (۴۰ هزار دستگاه) با سررسیدهای سه ساله با موضوع تامین و واگذاری استیجاری پایانه های فروش، نصب، توزیع و خدمات پشتیبانی آنها کرده  که درآمدهای مربوطه در هر ماه و براساس تعداد پایانه های منصوبه و تحت پوشش و برمبنای نرخ های مندرج در قرارداد شناسایی و در حساب درج می شود.

مروری بر عملکرد ۶ ماهه منتهی به خرداد ماه سالجاری شرکت فن آوا کارت نشان داد که عملکرد این شرکت در دوره مورد بررسی منجر به زیان ۲۱ میلیارد تومانی شده است.

ناگفته نماند که سرمایه شرکت با رشد ۱۰۰ درصدی از ۹۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ به ۱۸۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ رسیده است.

عملکرد شرکت فن آوا کارت

دارایی های ثابت شرکت فن آوا کارت در ۶ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه سالجاری در مقابل خطرات احتمالی ناشی از حریق، انفجار، زلزله، صاعقه،سرقت و آتشفشان از پوشش بیمه ای به مبلغ ۱۴۲ میلیارد تومانی برخوردار است.

همچنین این شرکت موجودی کالا و کارت خوان و تجهیزات خود را حدود ۶ میلیارد تومان تحت پوشش بیمه ای قرار داده است.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان