اعلام وضعیت درآمد و ترازنامه بانک اقتصادنوین

بانک اقتصاد نوین با مدیرعاملی علیرضا بلگوری در نیمه نخست سال جاری موفق به کسب درآمد ۱۹۷ هزار و ۷۱۸ میلیارد و ۷۴۸ میلیون ریالی از محل سود تسهیلات، سپرده‌گذاری، اوراق بدهی و سرمایه‌گذاری به همراه کارمزد شده و تراز مثبت ۴۷ درصدی را به ثبت رسانده است.

به گزارش اکونگار به نقل از  دنیای بانک؛ اقتصادنوین به عنوان نخستین بانک خصوصی ایران با سرمایه ثبت شده ۳۰ هزار و ۴۲۵ میلیارد و ۷۳۴ میلیون ریالی در نیمه نخست امسال بالغ بر ۱۳۴ هزار و ۲۲۰ میلیارد و ۷۴۹ میلیون ریال بابت پرداخت سود سپرده‌ها، هزینه‌های مالی و کارمزد خدمات هزینه کرده است.

درآمد بانک اقتصادنوین از محل خدمات و عملیات بانکی در شهریور امسال بالغ بر ۴۰ هزار و ۸۰ میلیارد و ۴۱ میلیون ریال برآورد شده و در مقابل بابت سود سپرده‌ها و خدمات هم ۲۵ هزار و ۷۰۸ میلیارد و ۵۹۹ میلیون ریال هزینه داشته که تراز مثبت ۵۶ درصدی در کارنامه آخرین ماه تابستان ۱۴۰۲ ونوین به ثبت رسیده است.

بررسی‌ دنیای بانک نشان از رشد ۷۲ درصدی درآمد عملیاتی بانک یادشده در شهریور و ۴۷ درصدی در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد. ۸۱.۳ درصد درآمد نیمه نخست امسال بانک از محل سود دریافتی بابت پرداخت تسهیلات و ۱۲.۶ درصد سهم کارمزدها بوده و سهم درآمدهای از محل اوراق بدهی هم ۳.۹ درصد برآورد شده است.

هزینه ونوین در شهریور امسال ۳۲.۷ درصد و در ۶ ماه نخست سال جاری ۲۳.۸ درصد رشد را ثبت کرده که ۹۳.۱ درصد هزینه سود سپرده‌ها، ۵.۲ درصد هزینه‌های مالی و ۱.۱ درصد هزینه خدمات بوده است.

درآمد و هزینه ماهانه بانک اقتصاد نوین

درآمد و هزینه پایان هر ماه بانک اقتصاد نوین

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان