امکان خرید ۹ بلیت نجف فقط با یک کد ملی

عضو انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: در مراسم اربعین امسال هر نفر با یک کد ملی می‌تواند تا ۹ بلیت را به مقصد نجف با نرخ مصوب خریداری کند.

به گزارش اکونگار به نقل از مهر، امین حمزه‌ای مدیرعامل یک شرکت هواپیمایی و عضو انجمن شرکت‌های هواپیمایی با تاکید بر اهمیت موضوع اربعین در کشور، گفت: سال گذشته (۱۴۰۱) شرکت هواپیمایی قشم ۱۷ هزار زوار را جا به جا کرد و در سال‌جاری هم پیش‌بینی می‌شود با توجه به ظرفیت‌ها ۱۶ الی ۱۷ هزار نفر از این شرکت جا به جا خواهند شد و برای پروازهای نجف ۴ پرواز که شامل ۲ فروند ایرباس ۳۲۰ و یک فروند فوکر و یک ناوگان آرجی استفاده خواهد شد.

وی افزود: راهپیمایی بزرگ اربعین مراسم مهمی برای کشور محسوب می‌شود و این مجموعه قطعاً در این راستا وظایف خود را به بهترین شکل انجام و به ثمر خواهد رساند.

این مقام مسئول گفت: سال گذشته از شاهرود و بندرعباس پرواز داشتیم و امسال هم نیز از جزیره قشم به مقصد نجف اشرف پرواز خواهیم داشت؛ نگاه ایرلاین ما به اربعین نگاه درآمدی نیست بلکه نگاه وظیفه‌ای برای این ایام و کشور است لذا با تمام قوا در پروازهای اربعین شرکت خواهیم کرد و بسته‌های فرهنگی نیز در پروازها برنامه ریزی شده و برای تاخیرها هواپیمای بک آپ در نظر گرفته شده است اما برای محدودیت پارکینگ در فرودگاه امام و فرودگاه سلام ممکن است برخی تاخیرها قابل جبران نباشد.

حمزه‌ای در ادامه تاکید کرد: فروش بلیت‌ها بر اساس بخشنامه سازمان هواپیمایی از ۲۷ شهریور آغاز خواهد شد و سال گذشته این شرکت ۶۰ درصد از بلیت‌های خود را بر اساس وب سایت‌های مربوطه به فروش رساند و عرضه مستقیم و بدون واسطه از درگاه اینترنتی وجود دارد که مردم می‌توانند بلیت خریداری کنند.

وی در پایان گفت: در مراسم اربعین امسال هر نفر با یک کد ملی می‌تواند تا ۹ بلیت را به مقصد نجف با نرخ مصوب بخرد، در عین حال دفاتر فروش مرکزی این مجموعه نیز برای خرید حضوری را برای مردم فراهم کرده است.

 

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان