نرخ خوراک پتروشیمی‌ها باز هم تغییر می کند

خاندوزی با اشاره به ارسال پیشنهاد اصلاح نرخ خوراک پتروشیمی‌ها به کمیسیون اقتصادی دولت گفت: پیشنهاد وزارت اقتصاد تغییر فرمول و زمان اجرای بخشنامه نرخ خوراک پتروشیمی‌ها است.

به گزارش اکونگار و به نقل از تجارت‌نیوز، احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصاد و دارایی در مورد درخواست وزارت اقتصاد برای تعدیل نرخ خوراک پتروشیمی‌ها گفت: وزارت اقتصاد عمل‌ کردن بر اساس یک فرمول و ثبات پنج ساله فرمول را به نفع فعالان اقتصادی می‌داند.

او ادامه داد: پیشنهادی تحت عنوان اصلاح آیین‌نامه آماده شده که در کمیسیون اقتصادی دولت مطرح است، طی دو هفته آینده در کمیسیون هم بررسی شده و به صحن هیات دولت می‌رود.

وزیر اقتصاد گفت: در صورت تصویب پیشنهاد در صحن هیات وزیران هم در  مورد بازگشت فرمول به جای نرخ ثابت هم در مورد زمان اجرای آن شاهد تغییر خواهیم بود.

خاندوزی درباره فرارهای مالیاتی گفت: همه حساب‌ها یا دستگاه‌هایی که مشمول تخلف هستند در سال گذشته مسدود شده و اعمال جریمه قانونی صورت گرفته است.

او درباره مجوزهای معطل مانده و اتصال برخی از دستگاه ها به درگاه ملی گفت: همانطور که پیش از این گفته شد مسأله صدور خودکار مجوزها به شکل متناوب انجام خواهد شد و گزارشی در یکی از جلسات هیات وزیران از پیشرفت و تخلفاتی که برخی از دستگاه‌ها درباره صدور آنلاین مجوزها داشتند، ارائه کردیم و رئیس جمهور تذکر جدی داد که حتما باید این تخلفات خاتمه پیدا کنند و باید مجوزهای آینده با بسته شدن مجوزهای کاغذی صادر شوند.

 

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان