پیش‌شرط‌های رشد صادرات صنعت آرایشی و بهداشتی

مدیر بازاریابی شرکت سورنا معتقد است اگر امکاناتی از لحاظ آموزشی و خدماتی و ارائه تسهیلات در نظر گرفته شود به راحتی می‌توان با کمک فعالین این حوزه به رشد این صنعت آرایشی و بهداشتی کمک کرد.

به گزارش اکونگار به نقل از تولیدآنلاین؛ سعید غلامرضایی، مدیر بازاریابی شرکت سورنا در حاشیه سی و یکمین نمایشگاه ایران بیوتی در خصوص فعالیت این مجموعه گفت: شرکت سورنا انتخاب برتر یکی از بزرگ ترین و پیشروهای صنعت بسته بندی در کشور است.

غلامرضایی بیان کرد: تامین و تولید بسته بندی اولیه بسیاری از برندهای معتبر توسط این مجموعه انجام می‌شود.

او افزود: در طرح تولید بدون کارخانه شرکت های تولید کننده مواد اولیه و شرکت های بسته بندی نقش بسزایی دارند و ما به عنوان یک شرکت بسته بندی شرایط همکاری با علاقمندان در این حوزه را داریم.

غلامرضایی عنوان کرد: باید از تولید بدون کارخانه به عنوان یک فرهنگ حمایت بشود زیرا قابلیت رشد و صادرات دارد و با حمایت از برندینگ به فعالین این حوزه اتفاقات مثبتی رقم می‌خورد.

مدیر بازاریابی شرکت سورنا نمایشگاه امسال را مثبت ارزیابی کرد و گفت: آماده سازی بستر و نگاه جدی به تولیدکنندگان و تامین کنندگان تجهیزات آرایشی و بهداشتی بسیار مهم و موثر است و حضور شرکت‌های جدید در این نمایشگاه نشان از رشد در این صنعت دارد.

او اظهار کرد: کشور ایران تا حدودی در صنعت بسته بندی ضعیف است و اگر امکاناتی از لحاظ آموزشی و خدماتی و ارائه تسهیلات در نظر گرفته شود به راحتی می‌توان با کمک فعالین این حوزه به رشد این صنعت کمک کرد.

غلامرضایی عدم حمایت از تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان را چالش صنعت آرایشی و بهداشتی نام برد و گفت: در این صنعت پتانسیل زیادی وجود دارد و متخصصین توانمندی در کشور برای به کارگیری حضور دارند. با توجه به مشکلات اقتصادی اگر حمایت از این صنعت افزایش یابد افراد جدیدی به این صنعت ورود خواهند کرد که به رشد تولید و صادرات خواهد انجامید.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان