وعده بزرگ وزیر اقتصاد به هواداران استقلال و پرسپولیس + فیلم

پس از واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌ها و شرکت‌های بزرگ پتروشیمی، وزیر اقتصاد وعده تازه‌ای به هواداران سرخابی‌ها داد.

به گزارش اکونگار، پس از کش و قوس‌های فراوان در رابطه با واگذاری سرخابی‌ها، دو باشگاه محبوب پایتخت به بانک‌ها و پتروشیمی‌ها سپرده شدند. 

در جریان خصوصی سازی سرخابی‌ها بانک شهر 30 درصد، بانک‌های تجارت و ملت 20 درصد و بانک‌های صادرات، اقتصاد نوین و رفاه هر کدام 5 درصد از سهام باشگاه پرسپولیس را خریداری کردند. 

پایان ماراتن واگذاری/ مالکان جدید استقلال و پرسپولیس مشخص شدند

در ادامه واگذاری سرخابی‌ها سهم باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس رسید. در جریان خصوصی سازی سرخابی‌ها، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به همراه ۴ شرکت زیر مجموعه آن شامل شرکت‌های پتروشیمی شهید تندگویان، بوعلی، پارس و بندر امام در مجموع ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال را خریداری کرد. 

واگذاری سهام سرخابی‌ها علاوه بر واکنش هواداران این تیم‌ها، واکنش فعالان بازار سرمایه را هم به دنبال داشت. از آنجایی که 6بانکی که سهم پرسپولیس را خریداری کرده‌اند در دسته بانک‌هایی قرار دارند که صورت‌های مالی آنها چنگی به دل نمی‌زند، هواداران سرخابی‌ها نگرانی وضعیت اقتصادی این تیم‌ها هستند. 

از سوی دیگر  بسیاری از کارشناسان معتقدند که به جای واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس به بانک‌ها و پتروشیمی‌ها بهتر بوده ماجرای حق بخش تلویزیون تعیین تکلیف شود. 

خاندوزی به هواداران استقلال و پرسپولیس چه وعده‌ای داد؟

احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد در حاشیه واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس به هواداران این تیم وعده تازه‌ای داد. 

وزیر اقتصاد گفت:ما همچنان به وزارت ورزش کمک می‌کنیم تا برای حق پخش دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را حل کنیم تا بتوانند  به تامین منابع پایدار دوباشگاه کمک کند.

خاندوزی افزود: امیدواریم سال آینده هم برای موضوع حق پخش یک گردهمایی تشکیل دهیم تا دغدغه میلیون‌ها هوادار استقلال و پرسپولیس حل شود.

در ادامه مشروح صحبت‌های وزیر اقتصاد در رابطه با پیگیری حق پخش باشگاه سرخابی‌ها را ببنید. 

 

 

دیدگاه
آخرین اخبار