«اکونگار» از جدیدترین تحلیل موسسه بیزنس گزارش می‌دهد

افزایش سهم زنان از کسب و کارهای خرد / کارآفرینی‌ها متنوع می شوند

بررسی وضعیت مشاغل خرد نشان می‌دهد که تجارت الکترونیک در وضعت مناسبی به سر می‌برد و از هر ۵خرید یک خرید به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و این موضوع روی تنوع کارآفرینی تاثیر گذاشته و سهم زنان را در دنیای کارآفرینی ارتقاء داده است.

به گزارش اکونگار، به نقل از از وب سایت بیزنس، هرساله در روزهای پایانی سال وضعیت کسب و کارهای بزرگ و مشاغل خرد مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد. این تحلیل‌ها داده‌هایی را به دست می‌آورد که منجر به ترسیم نقشه راه در سال آینده خواهد شد. نگهداری داده‌های مرتبط با رفتار مشتریان می‌تواند، به صاحبان مشاغل کوچک کمک کند تا تصمیمات آگاهانه بگیرند، آنها می‌توانند، بهره‌وری را افزایش دهند، مشتریان خود را درک کنند و به طور پایدار رشد کنند. آمارهای منتشر شده توسط سایت بیزنس، نمای کلی از وضعیت کسب و کارهای خرد در سال 2023 را ارائه می‌دهد. این آمارها بیشتر بر روی داده‌های کسب و کارهای کوچک ایالات متحده تمرکز دارد و آمارها حاصل بررسی اطلاعات بیش از 10هزار شرکت در زمینه‌های مختلف است.

 تنوع در دنیای کارآفرینی

آمارهای به دست آمده نشان می‌دهد که تقریباً 42 درصد از کارآفرینان زن هستند و میانگین سنی کارآفرینان 44 سال شده است. 67 درصد از کارآفرینان سفیدپوست هستند و پس از آن اسپانیایی/لاتینی (15%)، آسیایی (6%) و سیاه پوست/آفریقایی آمریکایی (6%) در سطوح بعدی قرار دارند.

نقش پررنگ کارگران روستایی در کسب و کارهای کوچک

کسب و کارهای کوچک نقش بزرگی در مناطق روستایی ایالات متحده دارند. بر اساس گزارش اداره کسب و کار کوچک (SBA)، آنها 85 درصد موسسات را تشکیل می‌دهند و 54 درصد از کارگرانی که اهل روستا هستند را به کار می‌گیرند. با این حال، سهم آنها از کل اشتغال نسبت به 57 درصد در سال 2012 کاهش یافته است.

21 درصد از صاحبان مشاغل کوچک یک کسب و کار مستقل جدید راه‌اندازی کردند

داده‌ها نشان می‌دهد که 44 درصد از صاحبان مشاغل کوچک یک حق رای یا کسب و کار مستقل را خریداری کرده اند. علاوه بر این، 21٪ از آنها کسب و کار مستقل خود را شروع کردند و 35٪  از آنها یک امتیاز جدید را راه اندازی کردند.

کسب و کارهای خرد

حفظ کارمندان با افزایش مزایای بازنشستگی

ارائه یک برنامه بازنشستگی با مزایای مناسب برای کارمندان می‌تواند به حفظ آنها کمک کند. احتمال ترک شغل از سوی کارمندان در مشاغلی که مزایای بازنشستگی را فراهم می‌کند، 40 درصد کمتر است.

حضور حداکثری کارگران در مشاغل کوچک

کسب و کارهای کوچک تقریباً 47 درصد از کارگران بخش خصوصی را در ایالات متحده استخدام می‌کنند. برای مدیریت این نیروی کار و همگام شدن با قوانین همیشه در حال تغییر، نرم افزار حقوق و دستمزد کسب و کارهای کوچک با رتبه برتر برای صاحبان مشاغل ضروری شده است.

بستر مناسب تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیکی تقریباً 19 درصد از خرده فروشی در سراسر جهان را تشکیل می‌دهد. صاحبان مشاغل کوچک می‌توانند از پلتفرم‌های تجارت الکترونیکی با رتبه بالا و نرم افزار سبد خرید برای دستیابی به این پایگاه عظیم مصرف کننده استفاده کنند. از هر 5 خرید، 1 خرید به صورت آنلاین انجام می‌شود.

مدیریت بر عملکرد منابع انسانی

50 درصد از متخصصان منابع انسانی مشاغل کوچک از نرم افزار مبتنی بر ابر برای مدیریت عملکردهای منابع انسانی استفاده می کنند. تقریباً نیمی از متخصصان منابع انسانی (HR) از بهترین نرم افزارهای منابع انسانی برای مدیریت عملکردهای منابع انسانی استفاده می‌کنند. نرم افزار مدیریت بیشتر برای گزارش و تجزیه و تحلیل (71٪)، حقوق و دستمزد و حسابداری (68٪) و مزایای کارکنان و مرخصی (59٪) استفاده می‌شود.

بیش از یک سوم شرکت‌ها منابع لازم برای یافتن کارمندان را ندارند

جذب کارمند برای 46 درصد از متخصصان منابع انسانی اولویت اصلی است، اما 36 درصد می‌گویند که منابع لازم برای یافتن استعداد مناسب را ندارند. به عنوان یک راه حل، برخی به نرم افزار منابع انسانی روی می‌آورند تا فرآیند را خودکار کنند. از بین کسانی که ابزارهای مدیریت منابع انسانی را پیاده سازی کرده‌اند، 21 درصد می‌گویند که منجر به انتخاب نامزدهای با کیفیت بالاتر شده است.

تاثیر سوء پیشینه در سرنوشت کارمندان

66 درصد از شرکت هایی که از خدمات بررسی پیشینه استفاده می‌کنند، کیفیت بهتری  در استخدام‌های جدید را گزارش می‌دهند.اکثر شرکت‌ها غربالگری‌های پیش‌زمینه قبل از استخدام را برای تأیید مواردی مانند سابقه جنایی، شماره‌های تامین اجتماعی و سابقه اشتغال انجام می‌دهند که نتایج خوبی هم دارد. مزایایی که توسط شرکت‌هایی که از خدمات بررسی سوابق برتر استفاده می‌کنند شامل کیفیت بهتر استخدام‌ها (66%)، ایمنی و امنیت پایدارتر (52%) و بهبود انطباق با مقررات (44%) است.

حملات سایبری گسترده به کسب و کارهای خرد

تقریبا نیمی از کسب و کارها گزارش می‌دهند که یک حمله سایبری را تجربه کرده‌اند.جرایم سایبری در حال افزایش است، به طوری که 48 درصد از کل کسب و کارها در سال گذشته حمله سایبری را گزارش کرده اند. در نتیجه، پیش‌بینی می‌شود که بازار بهترین بیمه کسب‌وکار جرایم سایبری تا سال ۲۰۲۵ به بیش از ۲۰ میلیارد دلار افزایش یابد که از ۸ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۰ افزایش یابد.

بیمه درمانی 11 درصد از هزینه‌های کارکنان را شامل می‌شود

بیمه سلامت با 11٪، از کل سهم بیمه یک کسب و کار سومین بخش بزرگ هزینه‌های کارکنان را تشکیل می‌دهد، پس از دستمزد و حقوق (61.8٪) و بازنشستگی و پس انداز (13.2٪). سایر اشکال متداول غرامت کارکنان شامل مرخصی استحقاقی (7.3٪)، مزایای قانونی (5.4٪)، حقوق تکمیلی (1٪)، بیمه ازکارافتادگی (0.2٪) و بیمه عمر (0.1٪) است.

رشد کسب و کارهای فناور محور

بیش از 255 میلیارد برنامه در سال 2022 دانلود شده است. تعداد دانلودهای اپلیکیشن موبایل در سرتاسر جهان به طور پیوسته در حال افزایش بوده و از حدود 141 میلیارد دانلود در سال 2016 به 255 میلیارد در سال 2022 رسیده است.

نرم افزار آنتی ویروس روزانه 400000 تهدید را شناسایی می‌کند. داده‌ها نشان می‌دهد که روزانه 400000 فایل مخرب جدید توسط نرم افزار آنتی ویروس باکیفیت مانند Kaspersky شناسایی می‌شود. اکثر این فایل‌ها به دستگاه‌های ویندوز حمله می‌کنند.

جوان‌ترها (در کمال تعجب) کار روی کاغذ را ترجیح می‌دهند

در یک بررسی اخیر، کارکنان اداری 18 تا 34 ساله ترجیح بیشتری (38٪) برای کار روی کاغذ نسبت به کارمندان 35-69 ساله داشتند. از جمله دلایل ذکر شده آنها این است که اسناد کاغذی تمرکز و نگهداری اطلاعات را آسان‌تر می‌کند.

تمایل نیمی از کسب و کارها به دورکاری

در نتیجه همه‌گیری کرونا و افزایش کار از راه دور، 45 درصد از پاسخ‌دهندگان نظرسنجی در سال 2022 گفتند که قصد دارند یکی از بهترین ارائه‌دهندگان نرم‌افزار دسترسی از راه دور رایانه شخصی را پیاده‌سازی کنند.

 

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان