آمار فروش دیجی‌کالا در بلک‌فرایدی امسال

دیجی‌کالا در گزارشی از موفقیت در بلک‌فرایدی امسال خود خبر داد.

به گزارش اکونگار به نقل از روابط عمومی دیجی‌کالا؛ این گزارش نشان می‌دهد که این کمپین با استقبال بی‌نظیر کاربران مواجه شده و رکوردهای جدیدی را در فروش و بازدید به ثبت رسانده است.

بر اساس این گزارش، در بازه زمانی یکم تا هفتم آذرماه ۱۴۰۳، بیش از ۵ میلیون کالا در دیجی‌کالا فروخته شده و بیش از ۱ میلیون سفارش ثبت شده است. همچنین، ۷۱ میلیون بازدید یکتا توسط ۲۵ میلیون کاربر یکتا از این فروشگاه اینترنتی انجام شده است.

مسابقه شکارگنج دیجی‌کالا نیز با استقبال بی‌نظیر کاربران مواجه شد و بیش از ۱۱ میلیون نفر در آن شرکت کردند. در مجموع، در این مسابقه ۳۰۰ میلیارد تومان تخفیف به کاربران تعلق گرفته است.

آمار فروش دیجی_کالا در بلک_فرایدی امسال

دیجی‌کالا در سه روز ابتدایی کمپین، روزانه بیش از ۱۲ میلیون بازدید داشته است. این یعنی این فروشگاه اینترنتی در هر ساعت بیش از ۵۰۰ هزار بازدید را تجربه کرده است. عمده فعالیت کاربران نیز در فاصله ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب بوده است.

گوشی، ساعت هوشمند و ایرپاد و کالاهای دیجیتال این چنینی بیشترین عبارات جست‌وجو شده در روز اول و دوم بلک‌فرایدی این فروشگاه اینترنتی بوده‌اند.

۱۰ محصول پرفروش بلک‌فرایدی دیجی‌کالا به لحاظ تعدادی شامل مواد غذایی و بهداشتی بوده‌اند. کالاهایی مانند اسپاگتی زر ماکارون، پنیر فتا هراز، انواع رب‌گوجه، انواع شوینده، نوار بهداشتی و … بیشترین فروش تعدادی را داشته‌اند.

از سوی دیگر، گوشی‌های هوشمند بیشترین فروش به لحاظ ریالی را در این کمپین داشته‌اند. بیشترین ارزش فروش مربوط به گوشی‌های اپل، سامسونگ و شیائومی است.

آمار فروش دیجی_کالا در بلک_فرایدی امسال

تقریباً ۸۰ درصد سفارشات دیجی‌کالا در بلک‌فرایدی امسال از سوی کاربران تهرانی ثبت شده است. اصفهان، البرز، خراسان رضوی و مازندران نیز در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

روستای کوهک، بخش بم‌پشت در شهرستان سراوان در سیستان و بلوچستان نیز دورترین جایی بوده است که در آن سفارش ثبت شده‌ است. این سفارش ۱۴۳۷ کیلومتر از مبدا ارسال محصول فاصله داشته است.

گزارش دیجی‌کالا از بلک‌فرایدی امسال نشان می‌دهد که این کمپین با استقبال بی‌نظیر کاربران مواجه شده و رکوردهای جدیدی را در فروش و بازدید به ثبت رسانده است. این موفقیت چشمگیر، دیجی‌کالا را به عنوان یکی از پیشگامان تجارت الکترونیک در ایران، بیش از پیش ثبت کرده است.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان