ممیزی های«ارشاد» به تبلیغات مجازی رسید

سند ساماندهی تبلیغات در عرصه فضای مجازی با فرایند تسهیل‌گری در حال تدوین است. به طور کلی ۱۰ سند تحول در عرصه تبلیغات کشور وجود دارد که این امر به توانمندسازی زیرساخت های قانونی کشور و تقویت بخش خصوصی کمک خواهد کرد.

به گزارش اکونگار به نقل از ایسنا، مدیرکل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تدوین سند ساماندهی تبلیغات در عرصه فضای مجازی با فرایند تسهیل‌گری خبر داد. در حال تدوین است.

عباس محمدیان، در نشست خبری نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات، برندسازی، بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته با بیان اینکه باید از تبلیغات سنتی به سمت تبلیغات هوشمند حرکت کنیم، گفت: در این راستا سند ساماندهی تبلیغات در عرصه فضای مجازی با فرایند تسهیل‌گری در حال تدوین است. به طور کلی ۱۰ سند تحول در عرصه تبلیغات کشور وجود دارد که این امر به توانمندسازی زیرساخت های قانونی کشور و تقویت بخش خصوصی کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت هوشمندسازی در تبلیغات استفاده کرد، گفت: این امر نیازمند تامین زیرساخت‌ها و همکاری دستگاه‌های متولی است و استفاده از توان مراکز علمی و پژوهشی و ابزارهای علمی و دانش بنیان است.

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین سهم ایران در تبلیغات جهانی را ناچیز دانست و خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت نهادهای مختلف به‌ویژه وزارت صمت و سازمان توسعه تجارت در این عرصه بهره برد. ترویج تجارت و صادرات ایران در بازارهای جهانی نیاز به تبلیغات دارد و این بازاریابی است که منجر به زنجیره صادرات می‌شود.

 

 

 

 

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان