افزایش سهم «سپ» در خدمات پرداخت الکترونیکی

بر اساس گزارش اقتصادی شاپرک، سپ در مهرماه با کسب سهم ۱۳.۳۴ درصدی رشد ۰.۷۳ درصدی را در این بخش نسبت به شهریورماه کسب کرده است.

به گزارش اکونگار به نقل از اقتصادآنلاین؛ شاپرک هر ماه به در گزارشی به آخرین وضعیت صنعت پرداخت الکترونیک کشور می‌پردازد.

بخشی از این گزارش به آخرین وضعیت PSP ها مربوط می‌شود. PSP در واقع همان ارائه خدمات پرداخت الکترونیک است و مربوط به شرکت‌هایی است که روش‌ها و خدمات جدیدی را برای آسان‌تر کردن خدمات پرداخت و بانکداری الکترونیک مورد استفاده قرار دادند.

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در تیر ماه سال ۱۳۸۲ با هدف ارائه خدمات پرداخت الکترونیک در کشور فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر با نام تجاری سپ مشغول فعالیت است. این شرکت بر پایه تکنولوژی‌های نوین ایجاد شده و با ارائه انواع ابزارهای پرداخت حضوری و غیرحضوری همواره نقشی مؤثر در ارائه خدمات نوین و افزایش سطح کیفی و امنیتی ابزارهای پرداخت ایفا کرده است.

شاپرک نیز با توجه به آینده صنعت پرداخت در حوزه پرداخت‌های موبایلی و اینترنتی، در گزارش خود علاوه بر ارائه اطلاعات در خصوص کارتخوان‌های فروشگاهی، به ابزارهای پذیرش اینترنتی و موبایلی نیز می‌پردازد.

بر همین اساس مطابق گزارش اقتصادی شاپرک در مهرماه سال جاری، سپ یا همان شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش با کسب سهم ۱۳.۳۴درصدی بیشترین سهم را در مبلغ تراکنش‌های پرداخت قبض و خرید شارژ را به خود اختصاص داده است. سپ در این بخش نسبت به شهریورماه رشد ۰.۷۳درصدی را ثبت کرده است. در شهریورماه سهم سپ از مبلغ تراکنش‌های پرداخت قبض و خرید شارژ ۱۲.۶۱درصد بود.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان