شنبه ۱۷ تیر/ بازار طلا همچنان بدون تلاطم

قیمت طلا و سکه در بازار به ثبات رسیده و تغییرات قیمتی در روزهای گذشته زیر ۱۰۰ هزار تومان است. آیا ثبات به بازار برگشته است؟

به گزارش اکونگار و به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت طلا تنها برای یک روز وارد کانال دو میلیون و 400 هزار تومان شد و پس از آن به کانال دو میلیون و 300 هزار تومان برگشت. حدود دو تا سه هفته است که قیمت طلا در همین محدوده در حال تغییرات جزئی است.

 


قیمت سکه امامی هم در یک ماه گذشته در یک محدوده معین در نوسان بوده و در کانال 28 و 29 میلیون تومان تغییر می‌کند. امروز 17 تیر ماه قیمت سکه امامی به 28 میلیون و 850 هزار تومان رسید که نسبت به هفته قبل نزولی است.

قیمت سکه بهار آزادی هم بدون هیچ تغییری در همان محدوده 25 میلیون و 680 هزار تومان باقی ماند. قیمت نیم سکه با 30 هزار تومان کاهش به 15 میلیون و 650 هزار تومان رسید و قیمت ربع سکه هم 10 میلیون و 680 هزار تومان بود. قیمت سکه گرمی هم 6 میلیون و 380 هزار تومان شد.

پیش‌بینی‌ها حاکی از این است که فعلا قیمت طلا و سکه در همین محدوده باقی بماند. چون قیمت دلار فعلا در کانال 49 و 50 هزار تومان در رفت و برگشت است و برای همین قیمت طلا و سکه هم کاهش و افزایش محسوسی نداشته است.

 

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان