آخرین وضعیت بازاررمزارزها/قیمت بیت کوین رشد کرد

امروز، قیمت ارزهای دیجیتال در محدوده منفی باقی ماند؛ زیرا سرمایه‌گذاران با احتیاط در حال ارزیابی ریسک‌های موجود در بازار هستند.در این میان بیت کوین ۰.۱۰ درصد رشد کرد و به ۳۶۴۳۱ دلار رسید که نسبت به رشد روزهای گذشته کاهش یافته است اما همچنان در ۳۰ روز گذشته ۲۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

به گزارش اکونگار به نقل از رمز ارزنیوز، با وجود داده‌های اقتصادی کلان منتشرشده و حس مثبت در بازار، معامله‌گران هنوز با احتیاط عمل می‌کنند؛ به خصوص پس از اینکه بلک‌راک در این هفته ثبت‌نامی برای صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات اتریوم داشته است.

در این میان بیت کوین ۰.۱۰ درصد رشد کرد و به ۳۶۴۳۱ دلار رسید که نسبت به رشد روزهای گذشته کاهش یافته است اما همچنان در ۳۰ روز گذشته ۲۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد. اتریوم ۱.۹۷ درصد کاهش یافت و به ۱۹۴۵ دلار رسید. سایر رمزارزهای اصلی مانند ریپل (XRP)، سولانا (SOL) وکاردانو (ADA) نیز کاهش یافتند.

نکته قابل توجه این است که میم کوین‌هایی مانند دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) با این روند همراهی نکردند و در ۱۸ نوامبر افزایش یافتند. با این حال، ارزش کلی بازار ارزهای دیجیتال ۰.۸۹ درصد کاهش یافت و به ۱.۳۸ تریلیون دلار رسید. علاوه بر این، حجم معاملات کلی بازار با ۱۸.۰۱ درصد کاهش به ۵۸.۳۲ میلیارد دلار رسید.

میم کوین پپه

قیمت این میم کوین در تاریخ ۱۸ نوامبر ۳.۴۲ درصد کاهش یافت و با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۱۱۳۱ دلار معامله شد که نشان‌دهنده حرکت نزولی برای این میم کوین است. علاوه بر این، حجم معاملات آن در ۲۴ ساعت گذشته با ۴۰.۱۲ درصد کاهش به ۸۰.۶۱ میلیون دلار رسید.

Crypto-Prices-Today-827-

سلستیا (TIA)

این ارز دیجیتال امروز افزایش قیمت را تجربه کرد و روند نزولی اخیر خود را به چالش کشید و توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرد. قیمت سلستیا در روز شنبه با ۱۰.۷۶ درصد رشد به ۶.۸۴ دلار و حجم معاملات آن در ۲۴ ساعت گذشته با ۵۰ درصد افزایش به ۵۸۸.۷۲ میلیون دلار رسید.

Crypto-Prices-Today-827-

منتل (MNT)

منتل یکی دیگر از سودآورترین ارزهای بازار در تاریخ ۱۸ نوامبر بود. قیمت این ارز با ۲.۹۱ درصد افزایش به ۰.۵۲۱۲ دلار رسید و حجم معاملات آن در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۱۳۵.۱۰ میلیون دلار باقی ماند. نکته قابل توجه، رشد ۶۵ درصدی این ارز در ۳۰ روز گذشته است.

Crypto-Prices-Today-827-

کوکوین (KCS)

قیمت توکن کوکوین ۲.۸۶ درصد افزایش یافت و به ۶.۳۱ دلار رسید. در حالی که حجم معاملات آن در ۲۴ ساعت گذشته با کاهش ۴.۹۵ درصدی به ۲.۲۳ میلیون دلار رسید. در همین حال، این ارز دیجیتال شاهد یک حرکت صعودی بوده و قیمت آن در ۳۰ روز گذشته حدود ۴۱ درصد افزایش یافت.

Crypto-Prices-Today-827-

 

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان