انتشار داده‌های ذخایر تتر به‌صورت زنده در سال ۲۰۲۴

ناشر استیبل کوین تتر قصد دارد تا از سال جدید میلادی، داده‌های ذخایر خود را به‌صورت زنده در وبسایت خود منتشر کند.

به گزارش اکونگار به نقل از تجارت‌نیوز؛ هولدینگ تتر، ناشر بزرگترین استیبل کوین بازار از لحاظ ارزش بازاری اعلام کرده است که قصد تغییر در انتشار بروزرسانی‌های مربوط به ذخایر استیبل کوین خود را در سال آینده میلادی دارد. بروزرسانی زنده این داده‌های مهم، به شفافیت تتر در بازار رمزارز کمک شایانی می‌کند.

انتشار زنده داده‌های میزان ذخایر توسط تتر

بر اساس گزارش جدید رسانه بلومبرگ، ناشر استیبل کوین تتر قصد دارد در سال 2024 میلادی، داده‌های ذخایر استیبل کوین USDT را به‌صورت زنده عرضه کند. پائولو آردوینو، مدیر ارشد تکنولوژی این شرکت نیز در بیستم اکتبر، این خبر را تایید کرد.

بر اساس صفحه داده‌های منتشر شده توسط تتر در حال حاضر، این ناشر استیبل کوین داده‌های مربوط به ذخایر پشتیبان خود را حداقل یک بار در روز منتشر و بروزرسانی می‌کند. این شرکت همچنین گزارش‌های ماهانه از ذخایر خود را نیز در کنار گزارش‌های سه ماه، منتشر می‌کند.

ذخایر شرکت تتر

هولدینگ تتر در حال حاضر، ناشر بزرگترین استیبل کوین با پشتوانه دلار در جهان است و ارزش بازاری آن به بیش از 83.9 میلیارد دلار می‌رسد. حجم معاملات روزانه آن نیز از 30 میلیارد دلار عبور کرده است.

در جدیدترین گزارش سه ماه حسابداری تتر، این شرکت بیش از 3.3 میلیارد ذخیره را در ترازنامه خود ثبت کرده است. همچنین، تتر دارای 72.5 میلیارد دلار اوراق خزانه‌داری ایالات متحده آمریکا است. رقم بالای خرید این اوراق، تتر را به یکی از 22 خریدار بزرگ این اوراق در جهان تبدیل کرده است. میزان اوراق خریداری شده توسط این شرکت، بیش از خرید بسیاری از کشورهای جهان مانند اسپانیا، مکزیک و امارات متحده عربی بوده است.

بر خلاف بسیاری از رمزارزها که سال موفقی را از لحاظ سوددهی پشت سر نگذاشتند، تتر موفق شده تا سود خود را در طول فراز و نشیب‌های سال 2023 بازار رمزارز افزایش دهد. بر اساس گزارش سه ماهه دوم تتر، میزان دارایی‌های این شرکت با رشد 5.7 درصدی به 86.5 میلیارد دلار رسیده است. این شرکت نسبت به سه ماهه اول سال، موفق به افزایش 30 درصدی سود عملیاتی خود شده و سودی یک میلیارد دلاری را به‌ثبت رسانده است.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان